Espen-S-R Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) I natt kl 1 ble nfs demoen lagt ut på us Store (ikke eu) nå gørr gleder jeg meg til å få svidd litt gummi!! så nå er det bare å nyte konge demoen! Endret 2. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Klokka 23.00 er vel mer rikitg. Det var hvertfall utrolig morsomt å spille Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Klokka 23.00 er vel mer rikitg. Det var hvertfall utrolig morsomt å spille Ops! hehe sovna kl 10 i går jeg så men laster det ned nå å gleder meg vilt bra du likte d:D Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var det rå grafikk? Gikk det smooth? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Joda, var bra den! Fikk ikke noen sånn "wow"-følelse, men åpenbart mye bedre enn de 2-3-4 siste spillene i serien. Gleder meg til fullversjonen. Speedchallenge var sykt vanskelig, og det var jævlig bra fartsfølelse. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 så klart den kom når internettlinja mi er nede :,( best linja er oppe i kveld, så jeg har noe å gjøra i helga Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Endelig dette har jeg gledet meg til. Skal lastes ned når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Var ikke så værst dette! Den 1. banen var vanskelig, mens den 2. banen var FOR enkel, selv på 'king' Kommer nok ikke til å kjøpe tho, Dirt kommer i hylla før dette! Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Elsket fartsopplevelsen jeg fikk da jeg prøvde demoen. Speed banen var den kuleste banen og det var så morsomt å se at andre biler kjørte i grøfta. fan så bra av EA Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Synes ikke dette var så mye å rope hurra for.. For det første var det ALT for lett, og jeg synes det egentlig var ganske kjedelig Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fillern hvor kommer vi i europe i siste rekka når det gjelder Sony, er ikke sånn på LIVE for xbox hvor vi får mesteparten av godsakene med en gang så Sony har noe å lære av MS her. Forøvrig så skal jeg teste dette når Sony får ut fingern å gir oss en EU demo også for å se om det er noe vits i å gå i butikken når spillet har release. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Laster ned nå as we speak. Gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Laster ned dette her for å sammenligne det opp mot 360 demoen, blir ikkje noe kjøp uansett. Mest for morro skyld Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Syns dette var ganske moro jeg, blir nok et kjøp på meg ja. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 helt ok:o jeg er ikke bil spill entusiast heller riktignok:) får se hvis jeg har litt ekstra cash Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 bra farts følelse, men ellers ikke så masse å rope hurra for! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gud for noen triste saker, kjørte en runde av de to modusene og fjernet spillet. Ingenting fungerte rett og slett. Krysser fingrene for PC-utgaven. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 det var kjempe kjedelig spør du meg Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Mens jeg spilte demoen tenkte jeg som så at: Tenk hvor fett det er å rase bortover desse veiene i en (midt forslag) blod-trimmet Lamborghini Murcielago med "egendesignet" styling. Var kul demo, Fikk sett hvordan spillet kommer til å være, men dog bare med 2 forskjellige biler, og ikke de mer enn femti bilene en kan velge mellom i fullversjonen. Gleder meg. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 nok eit EA spill...forklarer vel det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå