Debate Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) http://playnoria.org/v3/ De sier det er selv-utviklet, men alle url's osv viser seg å være engelske. Bare lurer på om dette er et CMS system i bunn og grunn? Kan jo selvsagt være laget fra bunn av, men det ville vært rart med engelske urls da. Noen forslag? Bare nyskjerrig Endret 2. november 2007 av Debate Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det ligner litt på E107 sitt oppsett. Så kan vær de har utviklet videre fra det eller lagt det selv. enn vet aldri. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 E107 tilver jeg sterkt på at det er. Men keep em coming Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Personlig utvikler jeg alle mine PHP-script på engelsk (fordi det er enklere ved tanke på æ, ø og å og ved tanke på at de fleste programmerere nærmest tenker engelsk, så om det er engelske URL-variabler så engelske filnavn så har ikke det nødvendigvis noe å si. Jeg kan ikke se at de bruker et CMS jeg kjenner til her, men E107 er det ihvertfall ikke. Det kan godt hende at det faktisk ér selvutvikla! Endret 4. november 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Debate Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Daså takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) http://playnoria.org/v2/ Drupal. Til og med blitt inspirert mtp logo Endret 8. november 2007 av semafor Lenke til kommentar
Debate Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 V2 brukte garantert Drupal, hehe. Men om V3 bruker det? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 account.php osv minner hvertfall om drupal. Spør dem da vel! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, er drupal (kjenner han som laget siden, og hjalp ham i beta-versjonene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå