Xecuter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Får ikke spilt av DVD-er i Totem. Har installert alt av tenkelige pakker (tror jeg da), inklusiv de som kommer med Automatix, men fortsatt klager Totem om at jeg mangler noen kodeker. Det som er ennå merkeligere er at hvis jeg setter i en DVD-film så starter Totem, men det kommer bare lyd. Starter jeg på nytt kommer det opp at kodeker mangler. Any ideas? Har til nå brukt VLC, men det viser seg å være elendig til DVD-avspilling, avspillingen kan plutselig stoppe på et punkt og nekte å passere det punktet, og ved raske bildebevegelser ser jeg merkelige mønster i bildet. Ikke tolererbart. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Bump! Noen må vel vite hvorfor jeg ikke kan spille av DVD-er i Totem. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Høres nesten ut som du ikke har libdvdcss inne. Har aldri brukt totem, så aner ikke noe om den, men jeg hadde lignende symptomer før jeg fikk lagt inn libdvdcss. Jeg prøvde kun med VLC, og det så ut som den prøvde alt den kunne å dekode filmen, uten helt å greie det, med samme symptomer som du beskriver. Når jeg fikk lagt inn libdvdcss funket det helt fint. Skulle dog tro at Automatix ordnet det der for deg.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 libdvdcss2 er installert. Skal jeg installere libdvdcss0.0.1 og 0.0.2? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bør holde med den ene, men da har jeg egentlig ingen andre idéer. DVD-er funker ihvertfall finfint her, i VLC og MPlayer. Totem har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Andre som har idé-er? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Fikset det! Installasjon av totem-xine gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå