RRhoads Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hallo! Har et problem i Windows XP med at dvd-brennern(Nec 3540a) ikke klarer å lese brente DVD'r. Den klarer fint å lese originalplater. Har en mistanke om at disse platene den ikke klarer å lese er multisession eller ikke closed. Jeg vet at den har klart å lese disse platene før, og i Vista klarer den nå å lese platene. Jeg kunne godt tenkt meg å lese disse platene i XP også. Takknemlig for all hjelp! Christer EDIT: Jeg har allerede oppdatert til nyeste firmware(unødvendig siden den klarer det i Vista). Jeg har også lagt in nyeste drivere til chipset og IDE. Hvis noen skulle lure på hovedkort, så er det MSI P965 Platinum. Endret 2. november 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kan prøve å slette drevet fra "Min Datamaskin" -> "Enhetsbehandling" og installere det på nytt. Med pc-er vet man aldri. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Prøvde dette nå til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå