Gå til innhold

C&C generals


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det ikke er en litt for smart måte å spørre om navnet på betaleaksaken som kom ut for en stund tilbake. ;)

FilePlanet-downloaden er vel bare for betalende medlemmer uansett?

 

:rofl: og :google: er døde. Jippiyahooo!

 

Nahhh.. Det er vel slik at de som vil benytte seg av High-Speed Servers (alså ingen ventetid) som må betale?

Var ihvertfall slik når jeg lastet ned derfra for en uke siden elns..

Lenke til kommentar

Bah.

Your friends at FilePlanet and Electronic Arts have teamed up to bring you an Exclusive Sneak Peek of Command & Conquer Generals, but it will end on February 7! EA Pacific gave us a limited number of keys for FilePlanet Subscribers, but they are running out quickly! If you want the opportunity to play the file that has been the Generals Multiplayer Test for the past several months, you Must Act Now.

 

The Sneak Peek is based on older code, and may contain bugs, but we knew C&C fans would jump at the chance to try it! All you need is a PC with a 2 Gigahertz or faster CPU, 512 MB of RAM, GeForce4 or more recent Direct3D-capable video card, a FilePlanet subscription, and an adventurous spirit.

Lenke til kommentar
Jeg la ut en link til fileplanet hvor man kunne laste ned generelas beta uten å være medlem og gratis helt lovlig, da det var fileplanet som la den ut, tror ikke de driver med illegale ting,men den ble vel fjernet av en av moderatorene her....

 

Det er KUN for Registrerte medlemer takk,

er selv regga.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor den linken ble fjernet herifra...

Jeg la den også ut på ofisiell forum for Genreles, der ligger den fortsatt og med godt over 400 poster.... uten at noen har fjernet eller slettet den......???

Og hadde det vært ulovlig link, så hadde nok fileplanet oppdaget den, den linken er fortstat tilgjengelig...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...