Anonym234 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haugesund må vinne! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. Beste trener for øyeblikket? Er du full, eller? Han har jo overhode ikke prestert noe som tilsier at han skal være norges beste trener. Er enig i at han ikke er norges beste trener og at han ikke har prestert allverden i LSK, men opphentinga med Viking i fjor var alikevel sterkt. Han har faktisk prestert noe Utrolig hvor god man kan virke når man har noe middelmådig å sammenligne seg med. Det skal godt gjøres å ikke virke som en god trener når man blir sammenlignet med hva Tom Prahl gjorde i Viking Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg tror nok at LSK vinner her, de er soleklare favoritter...men håper virkelig at Haugesund kan bite fra seg og kanskje vinne. Det hadde vært kjempegøy hvertfall. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 I følge Norsk Reknesentral (eller noe i den dur ) så er det 29,6% sjanse for at FKH vinner. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Oh look! a link Tror jeg skal satse en hundrings på FKH jeg. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 http://tv2.no/mini/lsk/ 18 års støvtørking er over. Endelig skal pokalskapet på Åråsen fôres. Kjenner nervene begynner å melde seg, har vært ukonsentrert hele uka. Skal bli så vanvittig deilig. Håper alle som har kjøpt billett på VG Nedre vil gjøre sin jobb. Ullevåll skal riste! Cupen den skal hjem til Lillestrøm! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 r-r-rolig nå sailor , 10 i odds på at FKH vinner, sattsa 100 eg og 24 i odds på at det blir 2-0 til FKH , sattsa 100 der også .. , så nå sattse eg på at måkene fra haugesund gjør sin del av jobben på søndag Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Håper og tror LSK vinner. Haugesund har stygg dialekt... sammen med bryne folka.. Ikke for å være frekk... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) hvis eg ikkje tar heilt feil så var vel haugesund's dialekten på topp 5 blandt de "fineste" dialektene her til lands.. ps jævla kult å legge ut post 1001 konge.... en post hver dag i nesten 3 år det.. Endret 8. november 2007 av toazty Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kødder du nå?! OK, Haugesund dialekta er kanskje veldig lik Stavanger dialekta.. den er ikke den fineste, men OK. Bryne dialekta derimot.. hater når folk sier løye osv... alltid snakke om Jæren og ikke Rogaland "Jæren ditt, Jæren datt.. løye som faen"... Arh... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 løye .... hahah.. eg bruke det ordet... men plz... haugesund og stavanger dialekt e totalt forkjellige.. stavanger dialekta er sytete og kviner , og de kan ikke si kj- lyden , det blir alltid sj- da er det bedre å høre på en jærbu som snakker om potetene sine Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 løye .... hahah.. eg bruke det ordet... men plz... haugesund og stavanger dialekt e totalt forkjellige.. Løye er jo et morsomt ord(ironisk?..hehe). Morro når folk sier haugesundsdialekta er lik stavangerdialekta. Nei, selv om FKH kanskje ikke vinner, så håper jeg folk har det skoi på kampen med masse ablegøyer ute på by'n etterpå. t-t-tog du an? Lenke til kommentar
someOen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Heia FKH! Måker eier kanarifugler selv om kanarifuglene heter Goliat. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tipper på LSK, men håper på FKH Enig med Schjellin der ja Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det var fortjent gull til LSK. Jeg håpet ikke på det, men det var fortjent. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kanskje like greit da lillestøm har noe mer i UEFA-cuppen å gjøre en haugesund, samtidig som rosenborg får intertottocuppen (som gir UEFA-cupspill ved god insats) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 jaja. d blei sølv Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kooooooongebra! forza fugla Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kooooooongebra! forza fugla Nei og nei.. Nå fikk i alle fall Tom Nordlie noe og skryte av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå