toazty Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) noen som har tro på at FKH kan vinne cup'n ? FKH har 7.8 i odds hos enkelte tippeselskaper... og det er rimeligt høyt , i alle fall til å være finale.. tror LSK vinner, men håper FKH knuser dem.... askeladden fra haugesund gjør sitt inntog igjen i fortball norge Endret 2. november 2007 av toazty Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tipper LSK vinner, men mitt hat mot kanari er så stort at jeg gjerne skulle sett dem slått. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hva vinner av kanarigufl eller måke? Tror det er måkene fra haugesund jeg Endret 2. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 hehe.. måkene fortjener å vinne.. de har kommet så langt og er på vei oppover.. en seier hadde gjort susen for oss.. LSK har jo gjort det greit i serien også.. så kan ikke akuratt si at de fortjener å tape... menmen... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Om det ikke skjer noe spesielt bør dette være en lett kamp for fugla. 5-0 Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må ikke glemme at tjokken fortsatt er trener i klubben, så dette blir nok måkeseier. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Må ikke glemme at tjokken fortsatt er trener i klubben, så dette blir nok måkeseier. godt argument osv. Lsk vinner nok med noen mål. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, det er jo et veldig godt argument! I forhold til den statusen han har i norsk fotball er det jo helt utrolig hvor lite han har vunnet. Har han i det hele tatt vunnet noe som helst (bortsett fra opprykket med start)? Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis alle trenere som ikke vunnet noe er dårlige, finnes det ikke så mange gode trenere i denne verden. Men nei, han har vel ikke vunnet noe annet. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg tipper på LSK, men håper på FKH Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg tipper på LSK, men håper på FKH Samme her Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er Rosenborgsupporter, så håper selvfølgelig at LSK vinner. Hadde det ikke gitt fordeler for Rosenborg at LSK vinner, så hadde jeg krysset fingrene for Haugesund. Endret 4. november 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. I tillegg har de en fantastisk spillerstall. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. I tillegg har de en fantastisk spillerstall. Fantatstisk spillerstall?? Når ble den fantastisk? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. I tillegg har de en fantastisk spillerstall. Fantatstisk spillerstall?? Når ble den fantastisk? Aldri. Jeg vil heie på Haugesund, men må heie på LSK for da kommer RBK ut i Europa. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. Beste trener for øyeblikket? Er du full, eller? Han har jo overhode ikke prestert noe som tilsier at han skal være norges beste trener. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. Beste trener for øyeblikket? Er du full, eller? Han har jo overhode ikke prestert noe som tilsier at han skal være norges beste trener. Er enig i at han ikke er norges beste trener og at han ikke har prestert allverden i LSK, men opphentinga med Viking i fjor var alikevel sterkt. Han har faktisk prestert noe Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nordlie har jo i tillegg gjort det rimelig bra for Start for noen år siden. Vil ikke si Norges beste, men absolutt en god trener. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 1. Tok Start fra Adeccoligaen til å nesten vinne Tippeligaen året etter. 1 poeng skillet. (Veldig uheldige i den siste kampen der Bärlin får feilaktig anullert mål). --> Som resultat av det hadde Start for første gang hele 6 spillere på landslaget og kunne nå spille i Europa. 2. Tok Viking fra bunnen av Tippeligaen og satte grunnlaget for at Viking nå har bronsemedalje (kunne fort vært Adeccoliga på siddisene om de ikke var for Nordlie). 3. Ledet Tippeligaen i 7 runder med Lillestrøm, og var den største favoritten til å vinne hele ligaen (mye pga. Nordlie). 4. Er nå i Cupfinalen der LSK garantert får sølv, mest sannsynlig gull. Hvilke andre trenere er "bedre"? Mjelde har brukt 5-6 år på å gjøre Brann så gode som de er nå. Tørum hadde bare noen enkelt mennesker imot seg. Hareide har fått de beste forutsetningene til å gjør det bra, ekstreme ressurser. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I og med at LSK har Norges kanskje beste trener for øyeblikket vinner de. Beste trener for øyeblikket? Er du full, eller? Han har jo overhode ikke prestert noe som tilsier at han skal være norges beste trener. Les posten litt mer nøye neste gang kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå