Gå til innhold

Hellgate London - Diskuter Talent Builds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller Evoker som min første retail char, og har laget en build som ser slik ut:

Clicky

 

Dette blir en ganske phase status effekt basert build, med heavy AoE damage fra Lightning Field.

Arcane shield for å lade opp skjold, og Blink for å kunne bevege seg raskt inn og ut av kampen.

Litt Firestorm er også lagt til når man trenger litt ekstra close-combat DPS og igniten kan i tillegg til phase hjelpe til å ta ned vanskelige fiender.

Lenke til kommentar

Huff.

 

På vei inn i eksamenstiden samt mye jobb for tiden og det jeg absolutt ikke trenger er å bli hektet på et nytt "Diablo 2". :)

 

Med med en gang jeg så talent build var jeg solgt.

 

Edit: Æsj, var ikke mye nytte for meg den kalkulatoren. Fikk jo ikke noe stats på hva talentsa gjør.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Huff.

 

På vei inn i eksamenstiden samt mye jobb for tiden og det jeg absolutt ikke trenger er å bli hektet på et nytt "Diablo 2". :)

 

Med med en gang jeg så talent build var jeg solgt.

 

Edit: Æsj, var ikke mye nytte for meg den kalkulatoren. Fikk jo ikke noe stats på hva talentsa gjør.

 

haha talent builds er gøy :D

 

Noen som har planlagt noe for guardian ?

Lenke til kommentar

hmm, kan noen forklare litt om droids da? jeg lurer på hvordan dem funker... kan de outfittes med sverd og pistol samtidig som de healer og recharger shields f.eks? eller må du fokusere mer enn som så

 

antall skillpoints er langt ifra tilstrekkelig for buildsa jeg ønsker meg :)

Lenke til kommentar

Bone spells er ikke noe særlig nei, hvertfall om man har få points i de. Jeg fikk heldigvis spilt meg opp til ca lvl 20 i betaen, og da spredde jeg pointsa så mye jeg kunne for å få et lite inntrykk i hvordan spillestilen ble med de forskjellige skillsa.

 

Sånn som jeg har laget evokeren min nå så er han nesten litt for kraftig. Er ca lvl 30 og har fullført normal mode, builden er litt lengre oppe i tråden. Jeg kan tenke meg at dette er en bra klasse og build for elite mode, særlig når man får makset blink. Kanskje ikke like kraftig i PvP, men har ikke fått prøvd det i det hele tatt enda så det vet jeg ikke.

 

Det eneste jeg bruker bone spells til er et secondary våpen sett med +skills på de, så jeg kan få physical damage til minigamen. Det samme med det tredje våpensettet hvor jeg har venomous spirit etc. :thumbup:

Lenke til kommentar
Huff.

 

På vei inn i eksamenstiden samt mye jobb for tiden og det jeg absolutt ikke trenger er å bli hektet på et nytt "Diablo 2". :)

 

Med med en gang jeg så talent build var jeg solgt.

 

Edit: Æsj, var ikke mye nytte for meg den kalkulatoren. Fikk jo ikke noe stats på hva talentsa gjør.

 

haha talent builds er gøy :D

 

Noen som har planlagt noe for guardian ?

 

Jada jeg testet mye Guardian i Beta. Personlig blir det et AoP build med SoR og Anchor. Sammen med PoH og PoR og et spash-sverd for mye AoE-DPS.

 

http://hellgate.ingame.de/skilltree/guardi...000a00000001100

 

Kommer også til å kjøre en mer shield og survival basert Guardian senere hvor jeg fokuserer mer på stamina som main stat i stedet for Str og Willpower. Dette buildet ser da slik ut:

 

http://hellgate.ingame.de/skilltree/guardi...200112115000110

 

Med dette buildet baserer jeg skaden på skjoldet og skal skaffe et skjold med Phasing effekt for +50% skade. Taunte mobs, sette på Aura of Defense, PoR, Anchor og Shield Turn. Blir Healthpoolen lav bytter jeg til AoR mens jeg fortsetter med shield turns og vanlige angrep. Kommer til å kreve flittig bruk av mana potions, men dette buildet vil fungere veldig godt som tank. Mulig jeg bytter ut poeng fra andre ting for å skaffe mer i AoD, men dette får jeg se på etterhvert som jeg levler.

 

__________

 

AoP = Aura of Power

AoR = Aura of Renewal

AoD = Aura of Defense

SoR = Sword of Reckoning

PoH = Prayer of Healing

PoR = Prayer of Retribution

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...