John-B Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ja, jeg klarte å skrape litt av siden på frontfangeren i en vegg av alle ting. Noen av ripene ble så dype at det er sortfarge, mens resten bare ble litt hvitere og egentlig ikke er så synlig (lakken er sølv). Finnes det noen triks for å minimere synligheten? Merk at det er støtfanger det er snakk om, plast altså. Ser for meg at det burde finnes noe sølv-farget stoff jeg kunne "male på" for å fylle ripene, og så polere etterpå eller noe slikt...? Btw: Hvis du kjøper en original frontfanger gjennom bilprodusenten, kommer den ferdiglakkert eller må du betale "dobbelt" - både for delen, og lakkering? Har lurt lenge på å "oppgradere" frontfangeren og trenger bare noen riper til før jeg føler det blir god nok grunn... Endret 2. november 2007 av _named_ Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Der stripene ikke har gått igjennom, altså der det ikke er svarte striper kan du prøve: Meguiar Scratch X Ripefjerner Der det er svarte striper kan du prøve og fylle igjenn med orginal lakk og en tynn pensel, men det er nesten umulig og få til bra. Selv om du kjøper ny orginal fanger så må den lakkerest. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ta et strå/hår fra en pesel, ha på lakk og fyll inn ripene. Sett noen lakkerer gjøre det og fått et ok resultat på steinsprut,riper etc. prøvde selv og fikk et helt annet resultat. er ikke stø nok på hånda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå