CrAzY_ Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 har satt om en nettverk med 2 maskiner der maskin1 deler internetttilkobling. Dette virker greit. Men så kommer problemet, jeg klarer ikke å gå inn på maskin1 fra maskin2. Men omvendt. Det kommer opp en boks der jeg skal skrive inn brukernavn og passord, men det er aldri lagt noe passord inn på maskinene. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Sikkert xp2000 du kjører, da må du legge inn en bruker hos den pcen du vil connecte, med det navnet du vil bruke. Ellers kan du logge deg inn som administrator. Lenke til kommentar
CrAzY_ Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg kjører XP pro på begge maskinene. Slik kommer det opp: http://home.no.net/moped123/bilder/logon.JPG Jeg skjønte ikke helt va jeg skulle gjøre, men det går ikke å skrive administrator og komme inn. Det kommer denne feilmeldingen: http://home.no.net/moped123/bilder/logon2.jpg Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er du sikker på at du faktisk har delt noe på den andre maskinen? Forsøk å dele et eller annet [høyre knapp > deling og sikkerhet] da skal det virke... Alexander Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vet ikke helt hva du skal gjøre for å få det vekk, men hvis du prøver å dele noe og får opp valget "just enable filesharing" velg det. Da skal det funke. Eneste problemet er at det er veldig lett å dele ut mapper på en annen måte også, som fører til problemet ditt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette problemet hadde jeg for litt siden, Skrev en liten post her og fikk hjelp Hvis du søker litt på forumet her er jeg sikker på at du finner svaret. Ellers kan du gå inn i administrative tools og leke med en innstilling som sier noe deny greier... Som sagt... søk Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 du har sikkert satt på slik at man må ha et passord for å koble til pcen. Du kan enable gjeste kontoen og bruke den å koble opp mot.. eller du kan bruke kontoen du kobler til på pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå