Gå til innhold

Kjøp av ny TV - Sony KDL-32D3000

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter ny TV og trenger hjelp med valget ettersom jeg har lite peiling på TVer... Vil ha en bra en, men ikke altfor dyr. Har et budsjett på rundt 10 - 15 000 kroner.

Kom over denne da jeg googlet litt, og så den ble anbefalt på Hjemmekino.no:

http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...productId=75481

Er det en bra TV til den prisen? Noen andre dere heller vil anbefale? Kan som sagt strekke meg litt til når det gjelder prisen ;) Ser at den ikke har Full HD, men er det veldig viktig å få med det?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Bestilte TVn fra yaha.no for et par dager sider for 9773 med frakt. Er storførnøyd. Fantastisk bildekvalitet. Prøvd den med PC via VGA, strålende! Knall god lyd. 100hz gjør at fotball blir en drøm på TVn. Har faktisk bare god ord å si. 1000vis av innstillinger. Er enda ikke ferdi å bla mæ igjennom dem. Men hvis du ikke kan noe om det går det likevel automatisk, så det er ikke vanskelig. Brukte nøyaktig 1min 39sek fra strømmen va i til den var ferdigsøkt og klar med alt av kanaler som æ hadde tilgjengelig.

6 av 6 her :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk min for en uke sia og har ikke noe å klage på ;)

Den justerer også bildet hvis det er uskarpt o.l. Jeg så en gammel film på den for noen dager siden, og filmen så nesten ny ut :cool:

Jeg bruker den bare som PC-skjerm og til Xbox 360, (har ikke giddi å bruke tid på å strekke kabel for Tv signaler :p)

Og som PC-skjer funker den strålende, (om jeg bare hadde et bedere skjermkort? :cry: )

Ser at den ikke har Full HD, men er det veldig viktig å få med det?

Det er vankelig å se forskjell på full HD og HD-Ready når skjermen er 32" isåfall må du sitte veldig nærme...

Men denne TVen har faktisk 1080p (og 1080i), så jeg lurer litt på hva annet den må ha for at den skal bli merket Full-HD?

Lenke til kommentar
Ser at den ikke har Full HD, men er det veldig viktig å få med det?

Det er vankelig å se forskjell på full HD og HD-Ready når skjermen er 32" isåfall må du sitte veldig nærme...

Men denne TVen har faktisk 1080p (og 1080i), så jeg lurer litt på hva annet den må ha for at den skal bli merket Full-HD?

Skjermen har bare støtte for Full HD. Dvs at hvis en PS3 f.eks har vært lånt hos kompisen din å brukt på en full HD skjerm, istedenfor at du får en svart skjerm når PS3 kommer hjem til deg, vil den funke som vanlig :)

Har hatt den litt lengre no, og fortsatt prikkfritt. Så Pirates of the Caribbean 3 igår på den. Gikk som en drøm, hadde tåra i øyan så pent va det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...