John Keats Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg skal transferre en karakter mellom to kontoer jeg eier. Begge kontoene har NØYAKTIG samme opplysninger men jeg får denne meldingen: "The destination account does not meet the requirements for an account to account transfer. " Har tatt ut alt av mailboksen og har ingen auksjoner gående eller noenting.. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er ikke sikkert du får gjort de pga av at går ikke å transfere til den serveren, har du sjekka de? det går ikke å transfere fra PvE til PvP. "/ Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Begge kontoene må ha tbc key hvis den opprinnelige kontoen har det. Jeg hadde det samme problemet, løste seg når jeg fiksa key på begge. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Ja begge har TBC. Skal transferre fra Ravencrest til Ravencrest. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ja begge har TBC.Skal transferre fra Ravencrest til Ravencrest. Spiller du på RavenCrest o.O! nick! menneh, var ikke accounten din banna, isåfall har du problemet der Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Den er ikke banna lenger nå. Fikk den tilbake 23.30 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 noen ting fungerer rett og slett ikke alltid bare vente litt og prøv igjen, ellers kan du ringe blizz. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den er ikke banna lenger nå. Fikk den tilbake 23.30 oi oi, grats! menneh, kansje du børr kontakte blizz som han over skrev, kan være no kluss siden accounten har vært bannet.. ikke vet jeg... koster jo ingen ting å ringe blizz eller ? er ikke det gratis a? foresten payed transfer på ravencrest er PAIN , flytta over magen min igår til min andre account , og det tok fuckings 8 timer.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Begge kontoene må ha tbc key hvis den opprinnelige kontoen har det. Jeg hadde det samme problemet, løste seg når jeg fiksa key på begge. Mulig det har blitt endret i den senere tid..men Jeg transferet en av min lillebrors chars fra hans konto til min. Han ga seg med wow lenge før tbc. Gikk fint det. Men som sagt, mulig det har endret seg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den er ikke banna lenger nå. Fikk den tilbake 23.30 oi oi, grats! menneh, kansje du børr kontakte blizz som han over skrev, kan være no kluss siden accounten har vært bannet.. ikke vet jeg... koster jo ingen ting å ringe blizz eller ? er ikke det gratis a? foresten payed transfer på ravencrest er PAIN , flytta over magen min igår til min andre account , og det tok fuckings 8 timer.. 8 timer må vel ha vært veldig pain. lol ^^ Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den er ikke banna lenger nå. Fikk den tilbake 23.30 Kan jo være at systemet trenger mer tid til å oppdatere seg. Husker en gang jeg måtte vente 4-5 dager ekstra etter cooldown på transfer hadde gått ut. Er ikke samme sak, men kanskje samme symptomer ute og går? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ringte dem og fant ut hvorfor.. Hadde glemt å legge til det ene etternavnet mitt på den nye kontoen. Men de ba meg sende mail sammen med bilde av pass så skulle de fikse det, så da ordner det seg Endret 4. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå