iCrap Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Men lurer på hvorfor i all verden det er så grusomt dyrt når jeg ikke har fasttelefon? Har faktisk uttak til fasttelefon installert allerede i stua og har hatt fasttelefon tidligere. Telenor vil ha 1000 spenn for å plugge modemet i veggen? Nextgentel ville ha ca. halvparten.. Noen som har bestilt dette før og veit hva det innebærer? Er det mulig at jeg kan få slippe disse voldsomme ekstrakostnadene? Jeg har jo fasttelefonlinje som fungerer. Husker ikke telefonnummeret som var på linja før men jeg kan jo prøve å grave det frem. Endret 1. november 2007 av iCrap Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har du _aktiv_ fasttelefon? Om du ikke har noe tlf nr så er sambandet koblet ned, da må en montør koble opp sambandet og sjekke hver telefonboks din linje går igjennom. Derfor koster det for montør og dette kommer du ikke foruten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bestiller du Telenor-mini (telefoni) så får du rimeligere oppkobling. Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Har du _aktiv_ fasttelefon?Om du ikke har noe tlf nr så er sambandet koblet ned, da må en montør koble opp sambandet og sjekke hver telefonboks din linje går igjennom. Derfor koster det for montør og dette kommer du ikke foruten. Fillern :-S Bestiller du Telenor-mini (telefoni) så får du rimeligere oppkobling. Hvis jeg bestiller IP-telefoni får jeg 300,- i avslag.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men inkl i prisen på 60,- i linjeleie kan du vel få telefoni fra NGT? Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Men inkl i prisen på 60,- i linjeleie kan du vel få telefoni fra NGT? Ja, men hva skal jeg med det? Er jo mye billigere å ringe med mobiltelefon Får se om det blir NGT.. 469 i måneden er litt mye å betale, men det er vel det rimeligste tilbudet som er akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå