mullemekk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi har nettop kjøpt oss en Samsung LE46M86 46" tommer full hd... MEn en stund før vi kjøpte tv'en så kjøpte vi oss en dvd som både støtter scart ut og hdmi ut... Problemet er at det virker som tv'en ikke får noe signal! vi har tatt brytern på på dvd spillern til hdmi og alt det der... Hvis noen lurer så er det en thomson DTH 8550 både scart inngangene og antenne ingangene virker... så det er bare hdmi. kan det være kabelen? (monster) Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 ingen som vet Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 det kan alltid være kabelen, gå tilbake og prøv og bytt kabel og se om det da funker tror du får en ny gratis vis den er ødelakt så da tror jeg det ikke skal koste noe extra for deg Lenke til kommentar
mullemekk Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Har testa kabelen på en annen tv, og det funka perfekt... dvd spillern har vi også testa på en annen tv og den funka også Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vi har nettop kjøpt oss en Samsung LE46M86 46" tommer full hd... MEn en stund før vi kjøpte tv'en så kjøpte vi oss en dvd som både støtter scart ut og hdmi ut... Problemet er at det virker som tv'en ikke får noe signal! vi har tatt brytern på på dvd spillern til hdmi og alt det der... Hvis noen lurer så er det en thomson DTH 8550 både scart inngangene og antenne ingangene virker... så det er bare hdmi. kan det være kabelen? (monster) Hallo Har samme problem. Er det noen som vet.. Ks Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 kan godt henne at dvd spiller må sende ut native oppløsning av skjermen... Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 kan godt henne at dvd spiller må sende ut native oppløsning av skjermen... Kan du gjennta dette på Norsk... ks Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 At spilleren må sende ut akkurat den oppløsningen som skjermen har, for skjermen klarer ikke å vise en oppløsning som den ikke selv er. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Min erfaring med Thomson og HDMI er i hvert fall at man må trykke på en eller annen output knapp på fjernkontrollen for å sette spilleren i HDMI modus eller noe. Nå har lefdal klart å rote bort min fjernkontroll da spilleren var på service så får ikke sjekket hva knappen heter, men står ganske greit forklart i bruksanvisningen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå