JanErik1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei, jeg overklokket mitt skjermkort fra 513 MHz stock til 600. Og fra 1600 på memory til 1800. Tempen var grei hele tia, aldri over 61 grader, og 46 grader idle. Nå funker ikke kortet lenger! Henger seg etter 5 sekunder i DIRT og Crysis osv! Kjører ingen spill, selv ikke på standard klokkehastighet! Prøvd å bytte driver osvosv. Har også reinstallert XP, resetta bios, ALT. Funker ikke. Hjelp meg, VÆRSÅSNILL! Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøvd å resette BIOSen? Testet kortet på andre maskiner? Funker det fint i andre spill? Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Prøvd å resette BIOSen? Testet kortet på andre maskiner? Funker det fint i andre spill? Har prøvd å resette BIOS. Hjelper ikke. Har ikke prøvd kortet i andre maskiner, men spill som COD4 demo osv funker... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøvd å bare reinstallere spillene? Hva skjer når det henger seg? Må du slå av PC-en? Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Prøvd å bare reinstallere spillene? Hva skjer når det henger seg? Må du slå av PC-en? Reinstallering funker ikke. PC-en henger seg helt, kan ikke gjøre noe annet enn å slå av. Kan strømforsyning være defekt / ikke lever nok strøm? Uansett, takk for at du prøver å hjelpe:) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Du bør sjekke om du har nok strøm, kan hende at det ikkje får nok strøm som det skal ja. Prøv å sjå kor masse watt du bruker på http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Det er ca rett. om det er over det PSUen din kan levere er det nok det som er problemmet. Hadde same problemet ca 1 stund sida på mi Dell 9400 laptop. eg installerte 1 batteri update frå microsoft og så begynte spill å hakke på fult. avinstallerte det og alt fungerte perf. Endret 2. november 2007 av MPC Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Min PSU er på 600w... Skulle være mer enn nok det? PC-en funka fjell i starten da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 600W skal være nok, så lenge det er en god PSU. Hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
JanErik1 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 600W skal være nok, så lenge det er en god PSU. Hvilken PSU har du? Silver Power. Hardware.no har testet den, 3.3 v, 5v, og 12v er veldig stabile. +12V1 = 22 ampere, +12V2 = 22 ampere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå