Underpants Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Det er det at jeg har tenkt til å bade imorra tidlig, og da mener jeg imorra tidlig. Er det noe sjanse for at man kan sovne og deretter drukne da? Takk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, du våkner med en gang hvis du svelger vann. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 vann + ubevisstperson != smart du ville kanskje vakne av vannet, men det kan ogsa vaere du far panikk og ikke klaerer a komme deg utav. Ta deg en dusj for a vaere pa den sikre siden Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, du våkner med en gang hvis du svelger vann.Se på det Ståle skrev Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Såvidt jeg vet så vil det ikke være farlig å sovne i badekaret. Du vil jo ikke akkurat gli under uten at du våkner. Har sovnet flere ganger selv. Men det er jo strengt tatt ikke noe behagelig når du våkner en time senere til pisslunka vann. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg sovner i badekaret engang da jeg var liten og holdt på å drukne da. Voknet av at mamma dro meg opp av badekaret og jeg gispet en god del etter luft. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har aldri sovna i badekaret, men vil tro man vokner ganske raskt. Fikk lyst til å prøve Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har sovnet et par-tre ganger selv. Vi har ikke et særlig glatt badekar så det er god friksjon mellom rompa og bunnen. Dessuten ligger jeg med ryggen mot den ene enden og benene inntil andre, så det skal en del til for å skli. Jeg vil tro det kan være farlig om badekaret er ekstremt glatt og en er kortvokst. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Far laget en stamp til en bekjent og hun druknet i den. Ikke sovn i vann. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har selv sovna i badekaret flere ganger, og i likhet med kjaks har badekaret hjemme stor friksjon. Har enda ikke sklidd under, men fy f.. så ekkelt det er når alle musklene i kroppen er stive fordi de er blitt så kalde! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Far laget en stamp til en bekjent og hun druknet i den. Ikke sovn i vann. Enkelt og greit. Vel, drakk hun? Og hvor stor var den? Har sovnet mange ganger i badekaret, har ikke rørt meg, men det er ekkelt å våkne, da det er så kaldt over vannet at man bare vil ligge i vannet heller. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sovna i dusjen en gang :S Bråvåknet da varmtvannstanken var tom Kom for sent til skolen gjorde jeg og Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Humret godt når jeg leste topicen :!: Nei du, bad uten frykt, en må være veldig sløv hvis man sovner i badekaret og drukner. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gjør som Birger; fest et rep rundt halsen før du legger deg nedi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå