andriesa Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei lurer på om det er noen mulig heter eventuelt programmer som kan gjøre slik at man kan slette det som er brennt på en dvd plate. Altså jeg vet vist du brenner ei vanlig fil, musikk, filmen, osv så kan du få det slettet, Men vist du har brent en ISO fil på dvd platen og får melding om at den ikke er slett bar... så skal det vel være mulig heter forde om og slette det som ligge på platen Jeg har ei dvd + R plate og har ingen mulig heter for og kjøpe ny i det nermeste og lurer på hvordan jeg da kan få fjernet det jeg allerede har fått skrevet på ei tidligere plate... PS:Takk til alle som svarer. :!: Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kan brenne et nytt "startspor", jeg vet jeg har gjort det fra før av. Men hvordan og hvilket program får vi ta en annen dag Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Du kan brenne et nytt "startspor", jeg vet jeg har gjort det fra før av. Men hvordan og hvilket program får vi ta en annen dag Hmm hørtes bra ut, Men sku gjerne hatt litt mer opplysninger Takk Begynner og haste skjønner du... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En RW plate kan slettes, men en R plate kan ikke slettes. Hvis multisession er tilgjengelig så kan man legge til filer og skrive ny innholdsfortegnelse, da blir de gamle filene 'usynlig'. Hva mener du med "ingen mulig heter for og kjøpe ny"? DVD plater kan jo nesten kjøpes overalt. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 En RW plate kan slettes, men en R plate kan ikke slettes. Hvis multisession er tilgjengelig så kan man legge til filer og skrive ny innholdsfortegnelse, da blir de gamle filene 'usynlig'. Hva mener du med "ingen mulig heter for og kjøpe ny"? DVD plater kan jo nesten kjøpes overalt. AAH, Har penge trøbel for tia... Har nett bestilt ny pc fra et firma kalt datech Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skal du slette for godt? Knekk den i 2 og kast den i vedovnen... problem solved. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Skal du slette for godt? Knekk den i 2 og kast den i vedovnen... problem solved. haha nei skal slette det som er på platen slik at æ har plass til det æ egentlig skal brenne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå