Gå til innhold

dvd+R slette det som er brent på dvd/cden

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om det er noen mulig heter eventuelt programmer som kan gjøre slik at man kan slette det som er brennt på en dvd plate.

Altså jeg vet vist du brenner ei vanlig fil, musikk, filmen, osv så kan du få det slettet,

Men vist du har brent en ISO fil på dvd platen og får melding om at den ikke er slett bar... så skal det vel være mulig heter forde om og slette det som ligge på platen :hmm:

Jeg har ei dvd + R plate og har ingen mulig heter for og kjøpe ny i det nermeste og lurer på hvordan jeg da kan få fjernet det jeg allerede har fått skrevet på ei tidligere plate...

PS:Takk til alle som svarer. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En RW plate kan slettes, men en R plate kan ikke slettes.

Hvis multisession er tilgjengelig så kan man legge til filer og skrive ny innholdsfortegnelse, da blir de gamle filene 'usynlig'.

Hva mener du med "ingen mulig heter for og kjøpe ny"? DVD plater kan jo nesten kjøpes overalt.

Lenke til kommentar
En RW plate kan slettes, men en R plate kan ikke slettes.

Hvis multisession er tilgjengelig så kan man legge til filer og skrive ny innholdsfortegnelse, da blir de gamle filene 'usynlig'.

Hva mener du med "ingen mulig heter for og kjøpe ny"? DVD plater kan jo nesten kjøpes overalt.

AAH, Har penge trøbel for tia... Har nett bestilt ny pc fra et firma kalt datech :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...