rhapdian Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei! Lurer på om det er noen som vet om noen sanger med kul bass i? Ikke trance og techno, men litt mer Michael Jackson style, thriller f.eks.. Helst litt rocka. Arctic Monkeys har noen kule. Noen flere forslag? på forhond takk -rhapdian Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Alt av Primus. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Rage Against the Machine. Jeg liker i hvert fall basslinjene til Timmy C. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gritz - My Life Be Like Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bassen til Lemmy i motorhead har en nydelig sound. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Red Hot Chili Peppers, Rage Against the Machine og Dia Psalma. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Rage Against the Machine. Jeg liker i hvert fall basslinjene til Timmy C.Støtter den. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Blood Red Throne (samme bassist som The Allseeing I nevnt oppi her). Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Death From Above 1979 bruker bare bass og trommer i musikken sin. + Litt synth. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Debutalbumet til Rage Against the Machine Mye av Metallica med Burton Interpol generelt Iron Maiden generelt, med Steve Harris sin galopperende bass Debutalbumet til The Killers (Jenny Was a Friend of Mine = Godt eksempel, heftig lead bass) Og ikke minst MUSE Endret 2. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 om du skal ha noe som skremmer naboene The Prodigy - Hyper speed (Intoren her :-)) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 om du skal ha noe som skremmer naboene The Prodigy - Hyper speed (Intoren her :-)) Kjør gjerne med The Fat of the Land-albumet. Beste albumet å spille cs til Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Snoop Doggy Dogg - What's My Name har en bra basslinje Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sunn O))), det rister i hvert fall i veggene Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hmm.. kanskje noe funk? Herbie Hancock - Thrust (1974). The collective improvisation that distinguished Hancock's earlier electric albums is gone — the foundation of these tunes is the groove, upon which funky riffs and solos are laid. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Glemte Muse! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sunn O))) Isis Pelican Windmills By The Ocean Knut Zozobra Old Man Gloom Baroness Cult of Luna Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Rammstein med Seeman har jo en veldig fin melodi på bassen : ) Rosenrot er jo også fin og dyster på en spessiel måte, hvis du da liker Rammstein. Og Mann Gegen Mann siden jeg nå først er inne på Rammstein, da... Som nevnt, alltid spennende og fengende bass i Maiden. Slideshow Symphonies, siste og siste plata fra Arcturus har spennende bass hele veien. Red Hot Chili Peppers har jo alltid überfunky bass. Flea er en genial basser! By The Way er min favorit derifra, vaffal å spille : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå