Gå til innhold

Ny container til LN2.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røret er laget på F1 designet, men har gjettet endel på masse osv.. hvordan fungerer mitt gamle rør, testet det noe særlig todda7?

Ettersom det har vært veldig vanskelig å få tak i isolasjon til HK, har jeg ikke fått brukt det enda. Skal forhåpentligvis kjøpe isolasjon i morgen, tørrisforhandler har jeg allerede allokert, så det blir sikkert overklokking til helga om isolasjonen kommer på plass.

MHV Todda7

Lenke til kommentar

Ser pent ut dette. Bokstavene i bunnen ser veldig stilige ut, men tipper at hvis man skal kjøre med tørris så må man lage den til en fin slush for at isen skal kunne ligge fint nede i bokstavene.

Vet F1 også har bokstaver i bunnen, men jeg ville tro at i teorien så er det bedre med ett symentrisk design.

Hva veier egentlig hele røret? Tipper det er ganske mye masse på det, og det vil nok holde bra med load selv på quad-cpuer.

Lenke til kommentar
Ser pent ut dette. Bokstavene i bunnen ser veldig stilige ut, men tipper at hvis man skal kjøre med tørris så må man lage den til en fin slush for at isen skal kunne ligge fint nede i bokstavene.

Vet F1 også har bokstaver i bunnen, men jeg ville tro at i teorien så er det bedre med ett symentrisk design.

Hva veier egentlig hele røret? Tipper det er ganske mye masse på det, og det vil nok holde bra med load selv på quad-cpuer.

"Røret" veier ca 2KG.

Lenke til kommentar

Nice dp, skal bli artig og se om du kan kontrollere den på en grei måte, det er myyye masse :p

Jeg har gått med planer selv om å lage meg en cpu-pot selv, men det er dyrt tidkrevende og du trenger en god cnc maskin, noe ikke jeg har i kjellern.

Post resultater når du har testa

EDIT: Nytt rør på veg fra LittleDevil

122649.jpeg

Lenke til kommentar
Nice dp, skal bli artig og se om du kan kontrollere den på en grei måte, det er myyye masse :p

Jeg har gått med planer selv om å lage meg en cpu-pot selv, men det er dyrt tidkrevende og du trenger en god cnc maskin, noe ikke jeg har i kjellern.

Post resultater når du har testa

EDIT: Nytt rør på veg fra LittleDevil

122649.jpeg

Wow, pent. Hvordan tror dere det yter kontra stoolman røret mitt? Husk at mitt er full kobber.

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Wow, pent. Hvordan tror dere det yter kontra stoolman røret mitt? Husk at mitt er full kobber.

les HER en link til LD sine poster på XS, tror de er meget bra, samtidig som prisen er sykt lav (inkludert frakt). Verdens beste??...neppe, men meget gode og helt i tet er jeg sikker på, skal bli artig når jeg får de, røret er sendt i dag.

Og apropo designet så les litt om dette delte designet, delt bunn og topp. Ingen ulempe da det er selve bunnen som gjør jobben, sjekk ut kp sitt forrige rør så skjønner du hva jeg mener,

Lenke til kommentar

LD sine rør er sykt fine ja, i alle fall til den prisen. Har vurdert ett slikt selv. Får se når jeg og Aspestein skal starte med LN2. DP du fikk vel røret ditt produsert av en kar i ett annet land? Du hadde vel ikke fått den prisen der i Norge tipper jeg?

Har lenge fantasert om å lage eget rør, men har vært litt meningsløst når man bare bruker tørris syntes jeg, det er på ln2 de store forskjellene vises. Men problemet er de sinnsyke kostnadene ved å fikse noe sånt her i Norge, og som stundent så har man ikke akuratt den beste økonomien.

Edit:

Forresten konge at du har begynt å benche igjen Jon! Gleder meg til å se SPI-resultater fra deg i fremtiden!

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...