**dp** Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Testing... Endret 1. november 2007 av **dp** Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 din egen eller kjøpt inn ? asus sli mb? det står på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Veldig pen container, skal du lage for produksjon? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 denne blir ikke for produksjon, denne er dyr, tviler på at markedet er villig til å betale prisen. spent på hvordan denne takler load, kan være det er for mye kobber i bunnen - time will show. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 denne blir ikke for produksjon, denne er dyr, tviler på at markedet er villig til å betale prisen. spent på hvordan denne takler load, kan være det er for mye kobber i bunnen - time will show. Nice! Tøft med initialer i bunnen da Det har ikke noe å si på tempen at bunnen er formet av bokstaver? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Pent rør, og særleg bokstavane i botnen Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Veldig inspirert av KP's F1 da, men det er jo ikke et minus, de røra er dritfete. Lykke til MHV Toddis Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Røret er laget på F1 designet, men har gjettet endel på masse osv.. hvordan fungerer mitt gamle rør, testet det noe særlig todda7? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Røret er laget på F1 designet, men har gjettet endel på masse osv.. hvordan fungerer mitt gamle rør, testet det noe særlig todda7? Ettersom det har vært veldig vanskelig å få tak i isolasjon til HK, har jeg ikke fått brukt det enda. Skal forhåpentligvis kjøpe isolasjon i morgen, tørrisforhandler har jeg allerede allokert, så det blir sikkert overklokking til helga om isolasjonen kommer på plass. MHV Todda7 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser pent ut dette. Bokstavene i bunnen ser veldig stilige ut, men tipper at hvis man skal kjøre med tørris så må man lage den til en fin slush for at isen skal kunne ligge fint nede i bokstavene. Vet F1 også har bokstaver i bunnen, men jeg ville tro at i teorien så er det bedre med ett symentrisk design. Hva veier egentlig hele røret? Tipper det er ganske mye masse på det, og det vil nok holde bra med load selv på quad-cpuer. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Ser pent ut dette. Bokstavene i bunnen ser veldig stilige ut, men tipper at hvis man skal kjøre med tørris så må man lage den til en fin slush for at isen skal kunne ligge fint nede i bokstavene.Vet F1 også har bokstaver i bunnen, men jeg ville tro at i teorien så er det bedre med ett symentrisk design. Hva veier egentlig hele røret? Tipper det er ganske mye masse på det, og det vil nok holde bra med load selv på quad-cpuer. "Røret" veier ca 2KG. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Kor mykje kostar dte å lage eit sånt rør? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 ca 2000kr Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Nice dp, skal bli artig og se om du kan kontrollere den på en grei måte, det er myyye masse Jeg har gått med planer selv om å lage meg en cpu-pot selv, men det er dyrt tidkrevende og du trenger en god cnc maskin, noe ikke jeg har i kjellern. Post resultater når du har testa EDIT: Nytt rør på veg fra LittleDevil Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Nice dp, skal bli artig og se om du kan kontrollere den på en grei måte, det er myyye masse Jeg har gått med planer selv om å lage meg en cpu-pot selv, men det er dyrt tidkrevende og du trenger en god cnc maskin, noe ikke jeg har i kjellern. Post resultater når du har testa EDIT: Nytt rør på veg fra LittleDevil Wow, pent. Hvordan tror dere det yter kontra stoolman røret mitt? Husk at mitt er full kobber. Endret 17. november 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Wow, pent. Hvordan tror dere det yter kontra stoolman røret mitt? Husk at mitt er full kobber. les HER en link til LD sine poster på XS, tror de er meget bra, samtidig som prisen er sykt lav (inkludert frakt). Verdens beste??...neppe, men meget gode og helt i tet er jeg sikker på, skal bli artig når jeg får de, røret er sendt i dag. Og apropo designet så les litt om dette delte designet, delt bunn og topp. Ingen ulempe da det er selve bunnen som gjør jobben, sjekk ut kp sitt forrige rør så skjønner du hva jeg mener, Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ka blir prisen for alt det? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 ..lol... vet ikke om jeg tør si det her, vil ikke provosere eller sette pris her som karnsje andre ikke får, så jeg sender deg en pm, no offence Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) LD sine rør er sykt fine ja, i alle fall til den prisen. Har vurdert ett slikt selv. Får se når jeg og Aspestein skal starte med LN2. DP du fikk vel røret ditt produsert av en kar i ett annet land? Du hadde vel ikke fått den prisen der i Norge tipper jeg? Har lenge fantasert om å lage eget rør, men har vært litt meningsløst når man bare bruker tørris syntes jeg, det er på ln2 de store forskjellene vises. Men problemet er de sinnsyke kostnadene ved å fikse noe sånt her i Norge, og som stundent så har man ikke akuratt den beste økonomien. Edit: Forresten konge at du har begynt å benche igjen Jon! Gleder meg til å se SPI-resultater fra deg i fremtiden! Endret 17. november 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå