Gjest Traadstarter Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke la hun få tingene hun har kjøpt for dine penger, ta de selv. Så lærer hun at hun ikke skal utnytte folk på den måten. Neida, selvfølgelig ikke, kjører nok bare hennes ting ja Er ihvertfall det siste jeg kan gjøre etter 1 år forhold. Ser at det er flere som spør åssen det er intimt, og det har vært stort sett null og niks, har hendt at vi har kost litt i sengen, men ikke mer. Vi la bare som "venner" i sengen, hver for seg, nesten som om hun bare skulle vært på besøk.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har nesten til en viss grad lyst til å si meg enig med Stakan ... å beholdt en del av tingene selv. Nesten glad det gikk opp for deg, hvordan hhun behandlet deg. Dersom jeg hadde arvet pengene, ville jeg satt det inn på en egen konto, og ikke fortalt det til så mange(hvorvidt jeg hadde klart det er jo en annen sak, da ) Vil ikke kalle dette en tulletråd. Er man forelsket blir man lett "blind", om du skjønner. Økonomisk sett er det nesten bra at det ble slik. Ville jo tatt i omtrent 1 år før arven ville vært borte. Og som du sa, så ble hun sint for at hun ikke fikk bruke pengene dine - som i at hun mener at det er en selvfølge at kan bruke pengene dine når hun vil. Fortalte du henne hvorfor hun ikke fikk shoppe som en gal? Lenke til kommentar
Gjest Traadstarter Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, jeg fortalte henne at det gikk over streken, til å begynne med rev hun ned flere ting, og hveltet et bord - før jeg grep tak i henne og stoppet henne. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Virket som hun satte ganske så hardt fast i kredittkortet ditt. Var nok blitt en vane det der. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Haha, jeg må le litt da. Nei, for et kvinnfolk du har rotet deg bort med. Lett å bli revet med, forbli singel en god stund og sett fokuset på deg selv Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Synes virkelig synd på deg. Men du har vel gjort noe dumt der du også- som å la henne få tilgang til pengene dine- å bruke til andre ting en dere trenger ala mat etc. Godt det stoppa der da. Og det med at hun ble sur for det- sier jo litt om hvor bortskjemt henne har blitt ved å ha tilgang. Får håpe du finner lykken med tid og stunder da. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det var sikkert ikke den enkleste tingen å gjøre, men for meg virker det som det var det rette. Hennes reaksjon bidro også kanskje til å gjøre noen ting klarere for deg? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har sikkert vært værre om du plutselig hadde sett henne med en annen mann. Etter å ha bodd sammen med deg et helt år uten noe som helst så regner jeg med at hun kun ser på deg som en "venn". Problemet med det er at hun med stor sansynlighet jakter på en "mann", noe hun med stor sansynlighet hadde funnet etterhver. Da ville det vært hun som slo opp med deg eller enda værre, valgte et dobbeltliv for å ha tilgang til penger og "mann". Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare sånn til en annen gang, ikke hvis hvor mye penger du har hvis du skal bli kjent med nye jenter. Hvis heller hvem du er å hva du liker og gjøre osv. visste du at 30.000 er 2 månender med mat, leie og alt annet for meg? Det er litt sykt og tenke på, hehe. Kjipt at du måtte støte på ett sånt menneske men pass deg, det finnes mange flere av dem. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Etter det du skreiv om reaksjonen hennes vil jeg bare gratulere deg med at du har blitt kvitt kvinnemennesket som helt klart er en golddigger. Trist det at det var en du var glad i, men helt klart for det beste når man ser hvordan hun har behandlet deg, og reagert på noe som i utgangspunktet er helt logisk og forståelig, altså å kutte tilgangen på pengene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke la hun få tingene hun har kjøpt for dine penger, ta de selv. Så lærer hun at hun ikke skal utnytte folk på den måten. Neida, selvfølgelig ikke, kjører nok bare hennes ting ja Så nå sitter du igjen med masse dameklær og sminke? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Samma det, poenget er at hun sitter ikke igjen med en dritt. Som i serien Las Vegas. Var en fyr som skulle spille bort absolutt alt han eide så ekskonen ikke skulle få noe. Dameklær og sminke kan gis vekk til en i familien, fretex eller noe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg fortalte henne at det gikk over streken, til å begynne med rev hun ned flere ting, og hveltet et bord - før jeg grep tak i henne og stoppet henne. Så hyggelig å høre at alt gikk til slutt Uansett første samboerforhold jeg har hørt om uten sex, sikkert en ny rekord elns det Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Synes virkelig synd på deg. Men du har vel gjort noe dumt der du også- som å la henne få tilgang til pengene dine- å bruke til andre ting en dere trenger ala mat etc. Godt det stoppa der da. Og det med at hun ble sur for det- sier jo litt om hvor bortskjemt henne har blitt ved å ha tilgang. Får håpe du finner lykken med tid og stunder da. Det er nok fort gjort å bli litt utnytta når man er veldig forelska og gjerne vil ha vedkommene.. dessverre, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Etter det du skreiv om reaksjonen hennes vil jeg bare gratulere deg med at du har blitt kvitt kvinnemennesket som helt klart er en golddigger. Sier meg enig med Killerquo her ja. Reaksjonen hennes tyder 100% at hun var der mest for pengene. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Herregud.. Dropp dama..! Man kjøper ting til noen fordi man har lyst, ikke for å beholde en.. Den dama er "no good" tror jeg.. Finnes mye bedre jenter der ute.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Herregud.. Dropp dama..! Det står litt lenger oppe at han har gjort det slutt og skal kjøre vekk tingene hennes da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så nå sitter du igjen med masse dameklær og sminke? Passer ypperlig å brenne det mens hun ser på Bra du fant ut av det trådstarter Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skal man vente med sex så må dette være et valg den ene eller begge gjør og gjør motparten oppmerksom på.Å snakke det hele bort skaper bare missforståelser og spekulasjoner. Ja, bør være noe begge i såfall står inne for. Værste er når den ene ikke vil, men den andre absolutt vil - også ender den parten som ikke vil opp med å gi falske løfter / forhåpninger. Var borti ei slik dame for mange år siden, det var svært frustrerende. Men heldigvis varte det ikke mer enn 4 mnd og hun fikk ikke bruke pengene mine Til trådstarter: Bra du fikk ondet ut av verden. Finn deg nå noen damer du kan kose deg med i senga uten noen større forpliktelser enn kun det. Det har du fortjent nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå