Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi er begge 19 år, har vært ilag i 1 år, og ikke pult enda.

Gjest kakonkaka

Anbefalte innlegg

Gjest kakonkaka

Hei!

Som emnetittel sier; Jeg er en gutt på 19 år som begynner å fortvile.

Hver gang noe om sex kommer inn i bildet så viker hun unna, og hun virker ikke som om hun vil noe.

Er dette normalt? Etter 1 år tett forhold? Jeg begynner å tvile på om hun i det hele tatt elsker meg, skal nevnes at hun også kaster bort en hel masse penger, og jeg har en feit lommebok til å være 19..

Mvh fortvilt gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd de gangene du har prøvd deg?

Er du eller henne jomfru?

Hun kaster bort hennes eller dine penger?

Hvis det er snakk om dine penger som du bestemmer over, så er det vel du som lar henne kaste bort pengene dine, ikke tro at du får pulings ved å gi henne penger. Slikt gjøres ved tollbugata, ikke med en kjæreste.

edit leif

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Har man ikke fått seg noe første mnd - "dump the bitch... " sier nå jeg. Livet er for kort til å kastes bort på damer som ikke vil.

Selvfølgelig, er man ung dvs 16 eller yngre er saken en annen, men over 18 så bør man jo være klar i sin sak...

Herregud så krass da. Hva med de som vil vente til de f.eks er gift? (Er vel dessverre ikke så mange av dem igjen men).

Er hun jomfru og kanskje er redd for det, så er det ikke bare hennes feil, mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Traadstarter
Huff, for meg høres det egentlig ut som om hun utnytter deg litt...

Men det kan jo også være noe annet. Snakk med dama.

Det er det jeg begynner å lure på også, når vi ble ilag hadde jeg ingenting, og det var omtrent som om jeg samlet på tomflasker for å klare meg, men så skjedde det noe som forandret det hele, og hun har også forandret seg endel, på 1 år, til å begynne med hadde hun helt andre verdier. Hun var simpel og nøyet seg med det simpleste, men nå oppfører hun seg... annerledes :(

Hva har skjedd de gangene du har prøvd deg?

Er du eller henne jomfru?

Hun kaster bort hennes eller dine penger?

Hvis det er snakk om dine penger som du bestemmer over, så er det vel du som lar henne kaste bort pengene dine, ikke tro at du får pulings ved å gi henne penger. Slikt gjøres ved tollbugata, ikke med en kjæreste.

edit leif

Vi er begge jomfru. Og nei, jeg kaster ikke penger på henne for å få meg et knull.. men hun har begynt å ta kredittkortet mitt oftere og oftere, her er det snakk om et forbruk på nesten 30 tusen i måneden! Dette har vært de 4 siste månedene, det var da jeg begynte å få penger på konto, nå har jeg vell ca. 500.000 på meg, men det går fort oppover, men det er ikke sikkert det varer lenge, ihvertfall ikke sånn som hun holder på :no:

Og hva bruker hun det til? Dyre klær og sminker, og en masse unødvendige ting :(

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker denne jenta, men hun vil ikke gjøre noe i senga, på 12 måneder har jeg sett fitta hennes en gang, og det var når hun holdt på å kle på seg på badet og jeg ikke visste at hun var der.. :roll:

Reaksjonen var ikke hyggelig, og dette var etter ca. et halvt års forhold!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...