manet44 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg skal legge en logo med en spesiell form oppå et annet bilde.. Men, jeg er noob i photoshop, og lurer på hvordan jeg gjør det.. Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Drag and drop, copy paste, import. Åpne begge bildene, har ikke noe å si hvilken rekkefølge. Gå til vannmærkebildet og trykk CTRL+A for å markere HELE vannmerket. Trykk derretter CTRL+C for å kopiere det. Gå til bildet som du vil ha vannmerket på å trykk CTRL+V for å lime inn. Da er det bare å flytte det med movingtool eller hva det er kalt (hurtigtast er V for den) så flytter du det til ønsket posisjon. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 eller bare bruk move tool og dra det ene bildet over til det andre. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) eller bare bruk move tool og dra det ene bildet over til det andre. nei det funker ikke, da blir det en hvit firkant rundt logoen.. det skal jeg ikke ha.. la oss si at jeg har en trekant med et bilde på, og skal ha den trekanten oppå en bakgrunn.. (Uten at trekanter blir en hvit firkant med trekanten inni) Endret 2. november 2007 av Nordfonn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Bruk Magic Wand tool eller en manuell selekson for å markere av det du skal flytte. Deretter følger du et av rådene ovenfor. Endret 2. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bruk Magic Wand tool eller en manuell selekson for å markere av det du skal flytte. Deretter følger du et av rådene ovenfor. Eller bytt blending mode til multiply. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 takk for hjelp, fått det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå