LucarioX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hadde vært fett med et racing spill til Wii lignende PGR serien. Vi ser jo med Super Mario Galaxy at Wii klarer å vise ganske så fin grafikk den også. Ser ut som om Bizarre leker litt med tanken om en Wii Racer. Kilde: http://www.pro-g.co.uk/news/01-11-2007-6802.html Hva tror dere? Vil vi se enda en konkurent til Forza, GT og PGR? Endret 1. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 PGR spillene er blant mine favoritter når det gjelder bilspill. Veldig bra blanding av arcade og realisme. Og er det en sjanger Nintendos konsoller har slitt med de siste årene, så er det bilspill. Hadde kjøpt det på flekken om Bizarre laget et underholdende bilspill til Wii. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jepp, håper de gjør det. Ikke akkurat mange gode bilspill til Nintendo konsoller. Selvom Excite Truck eier Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 dessverre har ikke Nintendo tradisjon for racere annet enn Mario Kart. Hvis dette stemmer ser jeg ihvertfall frem til resultatet. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 dessverre har ikke Nintendo tradisjon for racere annet enn Mario Kart. Hvis dette stemmer ser jeg ihvertfall frem til resultatet. Ikke glem F-Zero. Men det hadde ikka skadet om Wii fikk en racer som fokuserte på noe annet enn gokarts eller futuristiske "svevebiler". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Haha, dette ville være noe av det siste jeg forventa meg av bizarre hvis de bestemmer seg for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå