EB_Veyron Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvorfor får jeg 2 like mailer hver gang det kommer en facebook-mail. Har mappet gmailen til Opera. Alt annet kommer i enkelteksemplarer. Har det noe å si at jeg har labelet all facebook-mailen? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I følge ITavisen.no er ikke opera langt unna. http://www.itavisen.no/836739/ny-opera-allerede-i-morgen Nå er jo ikke ITavisen den mest pålitlige kilden. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvorfor får jeg 2 like mailer hver gang det kommer en facebook-mail. Har mappet gmailen til Opera. Alt annet kommer i enkelteksemplarer. Har det noe å si at jeg har labelet all facebook-mailen? Jeg får alltid to mail med IMAP kontoene (Gmail), men kun en med POP3 kontoen (Hotmail). Aner ikke hvorfor det er slik, og jeg skulle gjerne likt å vite hvordan jeg kan få ordnet det til å bare være én av hver mail når jeg ser på unread. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 IMAP-problemet har vore oppe tidlegare. Om eg ikkje hugser feil er det fordi du har satt både innboksen og «All email» (eller noko slikt) til å verte synkronisert. Sidan sistnemnte inneheld epostane frå innboksen òg, får du to av kvar. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Opera spyr vist ut versjoner, det er vel ikke helt vanlig at RC2, RC3 og RC4 kommer i løpet av 24 timer. Men tydlig vis jobber de flittig der borte. Endret 1. mars 2010 av killerost Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, ser ut til at man kan endre det under E-post>IMAP-mapper. Bare sørg for at ting ikke lastes ned dobbelt. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 IMAP-problemet har vore oppe tidlegare. Om eg ikkje hugser feil er det fordi du har satt både innboksen og «All email» (eller noko slikt) til å verte synkronisert. Sidan sistnemnte inneheld epostane frå innboksen òg, får du to av kvar. Det gir mening. Huka av "Gmail/All email", så regner med at det ordnet seg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kom over et ergerlig problem. Jeg bruker se.no til mine TV-programmer, men min Opera (V 10.10 build 1893) Min bror som også bruker 10.10 har ingen problemer selv om alle innstillingene på F12->Edit Site Preferenses er helt like. Problemene mine er: 1. På http://www.se.no/tv/ vist som tidslinje står det "Laster..." selv om hele siden er ferdig. Dette ender med at jeg ikke kan klikke på noe som helst på siden. 2. På http://www.se.no/tv/ vist som liste kan jeg åpne infoen til et program. Men med en gang jeg trykker på et annet program lukker den første seg. Derfor kan jeg kun ha en åpen av gangen og jeg må huske å lukke den jeg har åpen før jeg klikker på noen andre. Trenger dere flere detaljer så spør Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan bytter man mellom visninger (dvs til tidslinje)? Må man være innlogget? Uten å være innlogget er det i listevisning, og da lukker programbeskrivelsene seg etter hvert som jeg trykker på en annen. Men det virker som det er slik det skal fungere, det er i hvert fall likt i Chrome. Men jeg skjønner ikke hvorfor du må "huske å lukke den du har åpen" før du klikker på noen andre, den første lukker jo seg selv? Skjønte ikke helt problemet. Har du forsøkt med Opera 10.5? http://my.opera.com/desktopteam/blog/rc5-or-was-it-7 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ok. Den oppførte seg litt annerledes enn det jeg forventet men likevel må jeg lukke det programmet jeg har utvidet før jeg kan klikke på noe annet. Ellers vil alle programmene jeg klikker på åpne/lukke den jeg har åpen. Åpner jeg infoen til et program på TV2 og klikker på et program på TV3 så lukker den kun den jeg åpnet på TV2. Klikker jeg på samme programmet igjen på TV3 vil dette åpne den på TV2 helt til jeg lukker denne manuelt igjen. Da kan jeg åpne TV3-programmet uten problemer. Tidslinjevisning finner du rett under se.no logoen på knappen "Tv-guiden". Jeg har brukt 10.5 men på grunn av mange bugs falt jeg tilbake til 10.10, dette skjedde på post #1899 på side 95 i topicen. Regner med det snart kommer en offisiell utgave så jeg vente rlitt med å prøve. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ny utgave nå Men ikke til Linux enda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da var 10.50 installert. Nei så koselig. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 10,5 er herlig! Sinnsyk ytelsesforskjell! Raskere enn chrome til og med. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hvis alle tabbene er i bakgrunnen, (grå skjerm), funker musebevegelser for ny fane da? Eller er det bare jeg som må ta en clean install? Edit: Hvis jeg holder musen utenfor det grå, og så tilbake igjen. Så funker det. *vente på 10.51* Endret 2. mars 2010 av Ståle Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Introduksjon til nye features: Opera 10.5 For Windows Released – Get Ready To Experience Speed JS tester: Opera 10.50, the Evolution of Performance Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ståle: Det fungerer ikkje hjå meg heller, noko som er litt irriterande. Men so har ikkje eg heller gjort ein rein installasjon, om det har noko å seie. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis alle tabbene er i bakgrunnen, (grå skjerm), funker musebevegelser for ny fane da? Eller er det bare jeg som må ta en clean install? Edit: Hvis jeg holder musen utenfor det grå, og så tilbake igjen. Så funker det. *vente på 10.51* Jeg har ikke clean install, men det fungerer her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er det noen andre som har problemer med at nettsider "låser" seg? Dette skjer spesiellt hos MyAnimeList.net sine websider, og jeg har en sterk mistanke om at det er reklame-bannerene som spiller sitt puss. Om dere skal teste, se gjennom noen animer eller mangaer, så får du reklamene opp på diverse sider. *rive seg i håret* Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva om du blokkerer reklamen? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hvor ligger linkene man legger på den personlige verktøylinjen? Jeg endre nå opp med en masse tull der jeg har fjernet tidligere, i tillegg fører opera link til at det ikke går å fjerne det. Så da ender jeg opp med å skru av sync av personal bar. Er det noen enkel måte å organisere bokmerker på link.opera.com? Det er jo en omstendig prosess å slette ting derifra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå