Thor. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøvd playknappen når bildet er svart? Skjedde ofte hos meg at siden lastet men video-vinduet forble svart. Trykker på play/svarte vinduet og videoen startet som normalt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sliter med at Opera krasjer hver gang jeg skal se filmsnutter på tv2.no, hva er galt her? Jeg klarer heller ikke se små thumbnailfilmer i artikler eller på forum. Hvilket program mangler jeg da? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Prøvd playknappen når bildet er svart? Skjedde ofte hos meg at siden lastet men video-vinduet forble svart. Trykker på play/svarte vinduet og videoen startet som normalt. bildet blir ikke svart. Den blir stående med dagbladetlogoen og den animerte pilen under, uten at det lastes inn noe som helst. edit: Hvordan får jeg opp en kb-teller i opera mini 5 beta? Kjekt å ha en oversikt over surfingen når kb koster penger:) Endret 15. februar 2010 av PapaDon Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bruker opera link mellom en opera 10.50 beta og en opera 10.10. Det virker ikke å fungere helt optimalt, for ikonene på den personlige verktøylinja bytter hele tiden plass. Litt usikker på når det skjer, men irriterende å måtte reorganisere linkene hele tiden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Prøv å reinstallere Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/ I Opera mini 4.* trenger jeg bare trykke 00 for å bytte mellom fullskjerm, snudd bilde og infolinje nederst. Vet ikke om det var dette du var ute etter.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg bruker opera link mellom en opera 10.50 beta og en opera 10.10. Det virker ikke å fungere helt optimalt, for ikonene på den personlige verktøylinja bytter hele tiden plass. Litt usikker på når det skjer, men irriterende å måtte reorganisere linkene hele tiden. Tja, det enkleste er kanskje å deaktivere Opera link mens beta-perioden pågår? Selv har jeg ikke benyttet Link på alfa- og beta-releasene, kjører det kun på stable utgaver. Tross alt er det ikke så ofte jeg endrer bokmerker... Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som får dette usercriptet til å fungere skikkelig? Når jeg prøver å ta det i bruk, ender jeg bare opp med dobbelt opp av alle elementer på siden, bortsett fra selve videoen. Loading-baren blir også hengende igjen. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det funker delvis her. Det kommer dobbelt opp av elementene scriptet legger til, og loading-baren forsvinner aldri, men videoen er der. Hvis du vil ha et litt mindre script, som ikke redesigner hele siden kan du prøve dette. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 <!--quoteo(post=15160992:date=04/02-2010 : 21:48:name=helsten2)--><div class='quotetop'>QUOTE(helsten2 @ 04/02-2010 : 21:48) <a href="index.php?act=findpost&pid=15160992"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Kjører Opera 10.10 (build 1893) under Win 7 (64 bit) Hver gang, etter å ha surfet en stund (kan ta fra 5 minutter til 5-6 timer), så dukker følgende melding opp: Denne spretter så opp med ujevne mellomrom helt til du restarter Opera. <b>MEGET</b> irriterende. Noen tips?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Har du ledig plass på harddisken? 700GB bør vel holde til bokmerkene .... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Urk, andre en meg som ikke får til å skrive innlegg i Opera Alfa'en? Ingen krise, jeg har jo andre nettlesere, bare kjekt å høre om dette er et "normalt" problem blandt oss som kjører eksperimentelle versjoner av Opera (build 8258, OS X). På windowzen må jeg si at betaen ser lekker ut, jeg har tro på 9.5 =) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjører Opera 10.10 (build 1893) under Win 7 (64 bit) Hver gang, etter å ha surfet en stund (kan ta fra 5 minutter til 5-6 timer), så dukker følgende melding opp: Denne spretter så opp med ujevne mellomrom helt til du restarter Opera. MEGET irriterende. Noen tips? Har du ledig plass på harddisken? 700GB bør vel holde til bokmerkene .... Ja, hvis det er på c:/partisjonen. (Jeg regner med profilmappa ligger der, noe som er standard) Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Ja, hvis det er på c:/partisjonen. (Jeg regner med profilmappa ligger der, noe som er standard) Det er på C: (som er en SSD disk), men hvilken disk fila ligger på, bør jo ikke ha noe å si - så lenge det er plass... Dette kan jo også konfigureres i Opera. Endret 22. februar 2010 av helsten2 Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 700 GB SSD disk? Hvor mye kosta det? Du kan prøve å synce bokmerkene med Link, slette fila (ta backup, i tilfelle), og så synce igjen for å få tilbake bokmerkene. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, hvis det er på c:/partisjonen. (Jeg regner med profilmappa ligger der, noe som er standard) Det er på C: (som er en SSD disk), men hvilken disk fila ligger på, bør jo ikke ha noe å si - så lenge det er plass... Dette kan jo også konfigureres i Opera. Det har noe å si hvor fila ligger, for den blir ikke automatisk lagret på nytt en annen plass om det er fullt på den partisjonen der den ligger. Men om du har 700GB ledig plass på den partisjonen der den ligger, så er det jo ikke det som er problemet ditt. Du kan jo prøve det trygveaa sier, og se om det hjelper Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hvor finner jeg ei liste med public "Unite File Sharing"? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 700 GB SSD disk? Hvor mye kosta det? Du kan prøve å synce bokmerkene med Link, slette fila (ta backup, i tilfelle), og så synce igjen for å få tilbake bokmerkene. Ups, det ble en 0 for mye. SSDen er på 160GB, 70GB er ledig. Har allerede prøvd å slette fila, importere bokmerkene på nytt, installere Opera på nytt ... Ingenting hjelper. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du sier du har prøvd å installere opera på nytt, hadde du en ren profil da? om du hadde det, så tviler jeg på at det er i opera problemet ligger. da bør du sjekke ut eventuelle antivirus/brannmurprogrammer. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvor finner jeg ei liste med public "Unite File Sharing"? Google? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Flere som opplever problemer med 10,50 betaen? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvor finner jeg ei liste med public "Unite File Sharing"? Google? Lyst til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå