Thend Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 sprut refererer vel bare til papadons innlegg? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ah, beklager misforståelsen. Samme resultat med Opera her og. IE funker da, men det er jo litt kjipt. Prøvde å identifisere og maskere som andre nettlesere men det fungerte dårlig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Firefox funka også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Litt av en forskjell mellom den siden i Internet Explorer, og Opera. Opera viser den jo ikke... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Testet litt, kopierte kildekoden Internet explorer fikk og limte inn i Opera i fanen med Defence Tech var åpen i. Da fungerte det så jeg tipper DT er kodet på en slik måte at den enten kun sender ut til "kjente" nettlesere eller at de på en eller annen måte har "blokkert" Opera enten frivillig eller ufrivillig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ser slik ut. Kildekoden til Defensetech var ikke mye å skryte over via Opera. � Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke slik, vis kildekode i IE og lim den inn i Opera. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 siden har fungert i alle tidligere utgaver av opera, men ser den ikke lenger fungerer på maskinen hjemme med opera 10.10 så da er det defensetech som har tulla det til. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Dragonfly blir Open Source : http://my.opera.com/dragonfly/blog/opera-d...en-for-business Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan kan man gjerne tekst som har komme under notater? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Forstår ikkje heilt kva du meiner, men du kan organisere/redigere notata i notat-panelet (trykk F4), eller under Verktøy --> Notat. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Var det jeg tenkte på ja. Takk Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Installerte nettopp 10.50 beta. Fungerer vel og bra den, men hvor i alle alle dager har det blitt av den toolbaren med "File", "Tools", "Help" et cetera? Tastatursnarveier fungerer det, men jeg liker å ha det i GUIet. Ellers ser det ganske så snasent ut. Eneste jeg misliker er at med gjennomsiktigheten så ser personal baren min helt tilbakestående ut. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Den knappen oppe til venstre. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er ikke noe knapp oppe til venstre annet enn panels og new tab. Leste meg frem til at det skal være en "O tab" der, men finner ikke ut hvordan jeg kan legge den til manuelt. Tror jeg bare tar en clean install med default settings. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Shift F12 for utseendeinstillinger kan prøves. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Spiller ingen rolle, sletta alle foldere og installerte på nytt så fungerte det Problemet var visst at den dro med seg en masse konfigurasjonsfiler uansett om jeg valgte upgrade eller separate install. Jeg tenkte jo at den nye installeringen ville overskrive alt som lå i mappene (inkludert alt i appdata) om man valge separate install i den samme folderen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Spiller ingen rolle, sletta alle foldere og installerte på nytt så fungerte det Problemet var visst at den dro med seg en masse konfigurasjonsfiler uansett om jeg valgte upgrade eller separate install. Jeg tenkte jo at den nye installeringen ville overskrive alt som lå i mappene (inkludert alt i appdata) om man valge separate install i den samme folderen. Mener å huske at en separat installasjon mot en ny mappe ville ha fungert. Separat installasjon med samme navn sti til destinasjons-mappen blir identisk som å kjøre en oppdatering. Nuvel, spiller liten rolle, så lenge det fungerer nå =) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Huff.. Har kjørt Opera 10.50 i ca en uke nå. Måtte gå tilbake til 10.10. Kræsj bare jeg åpnet en tab eller kræsj bare jeg stakk en tur på kjøkkenet etc.. Flash animasjoner hadde store problemer, spesielt Youtube. Gleder meg til 10.50 er ute av Beta. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg får ikke lenger spilt av videoer på db.no med 10.50 beta, de står bare og venter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå