Ståle Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Gjør det noe? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjør det noe? Nja, jo ja. Føler det er noe som ikke stemmer. Ble litt overrasket når jeg spilte av noe hdmateriale, hadde opera oppe og itunes i bakgrunnen og da var rammen oppe i 3.4 gb :/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Av 4GB. Det er jo ikke fullt engang. Hva er det du klager på? RAM er til for å brukes. Ellers er det ikke noe vits. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Av 4GB. Det er jo ikke fullt engang. Hva er det du klager på? RAM er til for å brukes. Ellers er det ikke noe vits. Jojo, ser den. Men det er jo uten at jeg spiller. Tror nok det må til 4gb til med ram på sikt.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 http://my.opera.com/mitchman2/blog/show.dml/167116 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 12 million downloads in 7 days Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) http://my.opera.com/mitchman2/blog/show.dml/167116 Takk. Det hjalp meg 12 million downloads in 7 days Opera begynner å få en betydelig markedsandel. Jeg hadde gjerne betalt en krone eller to i støtte.. Edit. BTW går det ann å velge flere mapper under filsharing i Opera Unite? Endret 7. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har den siste tiden merket at Opera bruker ekstremt mye ram. Nå ligger den på 450mb når jeg har oppe noen få faner. Har blant annet Link og Unite aktivert, men skal den virkelig bruke så mye minne? 450 av hvor mye da? 4 GB? I såfall er det jo ingen verdens ting! Opera tilpasser minnebruken dynamisk. Opera begynner å få en betydelig markedsandel. Jeg hadde gjerne betalt en krone eller to i støtte.. Hver gang du søker med Google gjennom søkefeltet tjener Opera penger De tjener sikkert enda mer hver gang du kjøper noe via andre søk der. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 I det siste har eg opplevd at det er ein del nettsider som ikkje visast rett i Opera 10. I staden for bilete kjem berre teksten [AD] opp. Tyder dette at det er eitt eller anna slags (i overkant ivrig) reklamefilter som er på? Eg har saumfare alle innstillingar eg kan finne, både i dei vanlege menyane og under opera:config, utan å finne nokon opplagte feil. Eit søk på Google gjev heller ingen relevante opplysningar. Eg lyt òg leggje til at desse sidene fungerte heilt rett under Opera 10 før, då eg køyrde Windows Vista. Problemet kom etter oppgradering til Windows 7. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Prøv å sjekke brannmuren din, det kan være den som har reklameblokkering. Det er i allefall ikke opera som gjør det hvis teksten [AD] kommer opp istedet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Awsome A browser for change Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tihi, måtte le litt der. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Prøv å sjekke brannmuren din, det kan være den som har reklameblokkering.Det er i allefall ikke opera som gjør det hvis teksten [AD] kommer opp istedet. Jammen hadde du rett, det var brannmuren. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 How to Remove Opera Small Blue Dots Near Tabs? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan jeg sette opp opera s.a. store bilder forminskes automatisk slik at jeg slipper å scrolle rundt for å se de, og evt. at det dukker opp en knapp man kan trykke på for å få se bildet i original str.? Eksempel Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Ctrl + F11 Men vet ikke hvordan man gjør det autmagisk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 http://userjs.org/scripts/browser/enhancements/zoom-image Kan vere det finst eit meir oppdatert UserJS – i so fall finn du det kanskje i forumet der. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Takk for kjappe svar. Hotkey funker det. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jeg syns dette user javascriptet funker veldig bra. Den resizer bildet til skjermstørrelsen automatisk. Bytt && på linje 36 til || for å få det til å virke på bilder som er forumvedlegg. Endret 17. desember 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) http://www.favbrowser.com/opera-10-50-comi...to-2-4-rumored/ Today, Opera Software has announced, that on December 22nd, they will release a pre-alpha version of Opera 10.50. Although no details were revealed, expect speed, that’s what was said: “We don’t want to say too much and ruin the gift, but expect speed.” http://my.opera.com/chooseopera/blog/2009/...early-this-year Endret 17. desember 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå