slipten Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 jeg må si oppdateringen til 10.10 har fikset mange av tingene som har irritert meg.Lenker ikke der de skal være, treig lasting av enkelte sider(gmailen blandt annet)Så å si alle sider lastes raskere nå. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg hadde et problem med at "Subscriptions" og "Recommended for you" i Youtube fikk opera til å slutte å svare på museinput (det gikk ikke an å trykke på lenker) Det ser ut til å være fikset nå Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 jeg får ikke logget på opera link og unite på jobben, noen måte å snike seg rundt det på? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Husker at i en eller annen gammel versjon av Opera så lagret sidene seg i cachen (eller.no) og når man gikk frem og tilbake på sider man nettopp hadde besøkt så ble disse lastet med en gang. Noen som vet hva jeg mener og vet hvordan jeg får til den funksjonen igjen? Om det er mulig? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Prøv å set History Navigation Mode i opera:config til 3: opera:config#UserPrefs|HistoryNavigationMode (Hugs å klikk Lagre, på rett knapp.) Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Silverlight er ikke mer proprietært enn Adobe Flash. edit: dessuten fungerer Silverlight på 99% av konsumentmarkedet (Mac OS og Windows) og for ikke å glemme at Flash er søppel. Flash fungerer jo på enda mer, og begge er like mye søppel Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Flash går fra 99% til 100% ja, hvis ett prosentpoeng er viktig. Men det gjør det ikke mindre proprietært av den grunn ^^ Jeg er ikke noen forkjemper av hverken. De bare forsøker å fylle et temmelig åpenbart hull i dagens webteknologi, som burde fikses. Jeg...hater...web... Det er lite innen datateknikk som er så gammeldags. Endret 24. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sånn går det jo når man bruker over 10 år på å oppdatere HTML-standardene. I mine øyne er flash noe møkk, men dessverre helt nødvendig! Gleder meg til HTML5, da vil vi hvertfall få luket bort noen bruksområder som lyd, video mm. Silverlight har jeg ikke satt meg inn i og faktisk ikke tatt meg bryet med å laste ned, men det er vel like proprietært og på mange andre måter likt flash. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg...hater...web...Det er lite innen datateknikk som er så gammeldags. Skyld på Microsoft Og siden det er deres feil så er det jo litt dumt å bruke en Microsoft-teknologi på web også! Endret 26. november 2009 av TurboSurfing Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fy faen. Innser nå at opera sin autowith ødelegger 90 prosent av alle sidene jeg er innom. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 det er jo bare å skru av "autowith" da Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 det er jo bare å skru av "autowith" da Ja har gjort det. Men syns dette skulle vært skrudd av som default. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er det, du må nok ha kommet borti knappen. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har to problemer med Opera, det første er at hver gang jeg lukker en fane med vgtv.no, så avsluttes Opera. Det andre er at kommentarer på youtube ikke vises. Bruker Opera 10.10, noen som har lignende problemer? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Nope. Men kanskje det er problemer med flash? Oppdatert i det siste? Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 noen som vet hvordan man forandrer innstillingene for hvordan man sender notater på mail. Jeg fikk opp en liste første gang jeg skulle sende, men da trykket jeg feil, så nå starter outlook hver gang er prøver å sende notatene mine på mail, jeg vil heller bruke opera sin innebygde mailfunksjon. noen som vet hvor ofte opera-link oppdatere seg? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 det er jo bare å skru av "autowith" da Ja har gjort det. Men syns dette skulle vært skrudd av som default. Det er av som default. ^^ Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 noen som vet hvordan man forandrer innstillingene for hvordan man sender notater på mail. Jeg fikk opp en liste første gang jeg skulle sende, men da trykket jeg feil, så nå starter outlook hver gang er prøver å sende notatene mine på mail, jeg vil heller bruke opera sin innebygde mailfunksjon. Tools -> Preferences -> Advanced -> Programs -> mailto -> Open with Opera Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har den siste tiden merket at Opera bruker ekstremt mye ram. Nå ligger den på 450mb når jeg har oppe noen få faner. Har blant annet Link og Unite aktivert, men skal den virkelig bruke så mye minne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå