trygveaa Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Slett alle cookies fra google, og prøv på nytt. Tools -> Advanced -> Cookies -> Søk etter google og slett alt. Evt. Slett alle cookies. Tools -> Delete private data -> Detailed options -> Velg Delete temporary cookies og delete all cookies. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Evt. Slett alle cookies. Tools -> Delete private data -> Detailed options -> Velg Delete temporary cookies og delete all cookies. Prøvde det, men fortsatt ingen forbedring. Underlig!! Har også sjekket sertifikatet, og det utløper ikke før i 2010 en gang. Kjipt å måtte bruke en annen nettleser kun pga én side som ikke fungerer..! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei folkens, har et underlig problem med Opera: jeg får ikke logget inn på google-kontoen min! (gmail, youtube, etc etc) Den klager over at cookies ikke er aktivert, men det stemmer ikke!! (se vedlegg) Hva kan dette skyldes, og hvordan kan jeg fikse det? Takk! Hva skjer om du skrur av adblock på google sine log in side? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Um, hvordan gjør man det? Her er alle instillingene for google (vedlegg) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 ja, det kan være lurt å sjekke om det er noe som blir blokkert med rekalme-filteret. Høyreklikk på et tomt område på siden, og velg "blokker innold...". Da kan du få opp oversikt over blokkerte elementer. Hva har du valgt under "instillinger -> avansert -> infokapsler"? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det andre som har problema med å bruke hotmail i opera? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det hender jeg ser på nrks nett-tv. Det har blitt til at jeg bruker explorer til dette. Prøver jeg å bruke Opera får jeg beskjed om at jeg trenger et programtillegg. Klarer igrunnen ikke å finne hvilket tillegg det er snakk om. I første tråd står det et tips om dette, men plugins er ment for xp. Jeg kjører vista ultimate. Går det likevel å bruke den pakken ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 For å sitere det som står i fyrsteposten: «Derfor legger jeg ved mine pluginfiler fra Opera (XP, 32bit). Disse gjør altså så wmp-filer fungerer under Vista (iallefall min, Ultimate 32bit).» Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ah, glemte å ta med at jeg hadde 64. Takk for kjapt svar iallefall. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg synes Silverlight fungerer veldig bra til NRKs Nett-TV. (Med et lite unntak - volumkontrollen er buggy, så det er ofte vanskelig å endre fra 50% som den er som default.) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Okey, skal laste ned silverlight. Har bevisst latt være lenge nå, men men. Takk for tips Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Må bare si jeg blir mer og mer glad i Opera for hver dag som går. Bunnsolid. Opera Sync har gjort nettleseren nærmest perfekt. Mens Unite har gitt den mange nye bruksområder. Bytter hyppig mellom to maskiner så det er veldig ålreit at browseren oppdaterer notater osv automatisk. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg synes Silverlight fungerer veldig bra til NRKs Nett-TV. Du kødder? Statskanalen bruker mine surt tjente penger til å presse proprietære tulleteknologier på folk? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Om de burde ha valgt Silverlight i utgangspunktet er jo en helt annen diskusjon. (For øvrig jobber NRK med å utvikle helt ny nett-TV, uten Silverlight.) Men når valget først står mellom WMP og Silverlight, så er min erfaring at sistnevnte fungerer klart best med Opera. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 så ikke denne i første posten, hadde kaskje vært kjekt å ha den der http://www.youtube.com/user/operasoftware Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Jeg synes Silverlight fungerer veldig bra til NRKs Nett-TV. Du kødder? Statskanalen bruker mine surt tjente penger til å presse proprietære tulleteknologier på folk? Silverlight er ikke mer proprietært enn Adobe Flash. edit: dessuten fungerer Silverlight på 99% av konsumentmarkedet (Mac OS og Windows) og for ikke å glemme at Flash er søppel. Endret 23. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Og så har vi jo alltids MoonLight Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Opera 10.10 final Nå med Unite File Sharing Fridge Media Player Messenger Photo Sharing Web Server Get started: -- Youtube-kanalen lagt til i førstpost. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Sitter og rører litt med opera unite her. Er det noen som vet om noen metode å lure opera unite til å for eksempel lese data fra en webserver jeg kjører lokalt på maskinen fra Opera Unite Web Server? edit: Moonlight støtter bare Silverlight 2, nå kommer Silverlight 4 i betaversjon, men nok off-topic. Endret 23. november 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 http://my.opera.com/community/blog/2009/11...-day-whiteboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå