PapaDon Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har samme problem som Thor, har bare engelsk ordliste installert... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ny sak. Ordlistene fungerte før, men nå (V10.00 build 1750) vil ikke listen over ordlister vise noen ting. Høyreklikker et tekstfelt og velger legg til/fjern men listen forblir tom. Hvordan ordner jeg dette? Har du prøvd å restarte Opera (evt. pcen). Det var slik for meg en gang, men da jeg prøvde igjen senere funka det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg sliter med at ca. 40% av mine bokmerker ikke får favicon, selv om siden har det. Hvorfor? Og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har i det siste merket at en del bilder i Opera (Versjon 10.00, build 1750) viser en del bilder med artifacts. Rettere sagt så er det mørke områder i et bilde som blir feil. Jeg kan utelukke at det er bildene det er noe feil med, da de omrdådene som er feil ofte flytter på seg når jeg blar på siden. Du bruker Turbo? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du bruker Turbo? Nei, der er desverre ikke så enkelt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du bruker Turbo? Nei, der er desverre ikke så enkelt. Hvis du er sikker på at Opera ikke switcher over til Turbo automatisk (ved behov), så virker det som en alvolig bug! Vil absolutt anbefale deg å sende inn en bug-melding til Opera: https://bugs.opera.com/wizard/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Come get your new Speed Dial background Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg sliter med at ca. 40% av mine bokmerker ikke får favicon, selv om siden har det. Hvorfor? Og hvordan fikser jeg det? Bump :/ Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har samme problemet, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan prøve AM-Deadlink http://www.aignes.com/deadlink.htm Funker fett. Den sjekker også om noen linker er døde. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Official release 10.10 Beta Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan prøve AM-Deadlinkhttp://www.aignes.com/deadlink.htm Denne ser ut til å være midt i blinken...! ... men desverre funker ikke Favicons-delen med Opera 10, da faviconene nå lagres på en ny plassering. Lenke til kommentar
Fjeldseth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan kan jeg starte Opera i fullskjermsmodus? altså når jeg trykker på Opera-snarveien så går Opera rett i fullskjermsmodus. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 The speed of the new generation of JavaScript engines As a comparison, Opera 10 (which represents the older generation of JavaScript engines) is 20 times slower than the new generation of JavaScript engines. The Opera 10 experience This article will cover the browser’s new features Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Change Opera Speed Dial background image automatically Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Førsteposten er oppdatert! På tide egentlig :/ Hvis jeg har glemt noe, si ifra! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er nesten på nippet til å bytte over fra opera til firefox. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor det? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Egentlig bare pga facebook apps. Det funker rett og slett ikke lengre. "I wanna play some god damn pokah!" Endret 25. oktober 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Egentlig bare pga facebook apps. Det funker rett og slett ikke lengre. "I wanna play some god damn pokah!" De appsene er så bugga at det er like greit å kjøre dem i en egen nettleser uansett. Jeg kjører mine i Chrome, så slipper jeg å måtte restarte hele økta mi pga bugga flashapplikasjoner. For de krasjer i Chrome også. Har ikke prøvd mye nok på FF til å kunne vurdere krasjhyppigheten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå