qualbeen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 @GaregaupaHøyreklikk på et tekstfelt -> Dictionaries -> Add/Remove Dictionaries Skal man ikke gjøre noe mer enn dette? Alt jeg får opp i denne menyen er dette: Skal man egentlig kunne velge norsk stavekontroll her? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Gmail has a feature that only works in Opera Google's David Bloom (yes, he has a blog at My Opera ) points out that Opera is the only browser which supports "<input type="url">", which means that Opera is the only browser which works properly with Gmail's "Insert Link" feature in the rich text composer. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hm , etter opera 10 bruker plutselig opera konstant mellom 10 og 20 % av CPU... Noen grunn til det? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har ikke rørt flash etter forrige oppdatering, men skal den oppdateres i versjon 10 av opera? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Noen som vet hvordan jeg kan skru av denne saken som gjør at jeg må trykke på en play-knapp hver eneste gang det kommer en YouTube-film eller flash-reklame som skal spilles av? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Prøv å skru av Opera Turbo... Nede i venstre hjørne=) Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser man der, ja! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tenkte jeg skulle prøve ut Opera 10, men har et lite problem jeg ikke får til... Jeg ønsker å få opp personal bar, adressefeltet og tabbar ved menylinja. Ser at det lar seg gjøre fra screenshots her. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det går ikke an å direkte flytte toolbarene (annet enn å velge øverst, nederst, høyre eller venstre), men du kan flytte alle elementene på de. Det går ikke an å flytte noen knapper på file-linja, men du kan skjule den så du får en knapp ved siden av tab-toolbaren som viser hele menyen (file -> show menu bar). Høyreklikk på en av toolbarene -> customize -> appearance. Så flytter du alle elementene du vil ha inn på en av toolbarene, og tar vekk haken ved de toolbarene du ikke vil vise. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 http://www.favbrowser.com/chrome-vs-opera-...orer-vs-safari/ Kan vel ikke si Opera er så rask lenger. Selvfølgelig er dette bare på det teoretiske plan. Et par ms her og der er det inge som merker forskjell på. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Opera kommer hvertfall snart (vet ikke hva snart er) med ny javascriptmotor, Carakan, som skal være mye raskere. Målet deres er at det skal være den raskeste motoren når den blir lansert. Opera Core Concerns - Carakan Opera's Developer Relations Team - Carakan F.A.Q. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Rawr, og der var Opera defekt på skolen igjen Kan ikke det være noe i master trådeon om proxy? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er det mulig å være litt mer "herre" over synkroniseringa i Opera? Nå fikk jeg ned en masse ræl fra sist jeg prøvde Opera av bokmerker. Er det ikke noe valg med "Discard bookmarks on server/computer" slik som i Foxmarks? Som jeg kunne se, kunne man enten bare slå den på og så av... EDIT: Ble litt lurt av at utseende er litt annerledes. Det så faktisk ut som den synca veldig bra, men jeg tar gjerne imot tips om det er noe jeg kan gjøre for å bestemme det litt mer. Endret 8. september 2009 av RattleBattle Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Synes Opera 10 overasket meg helt! Veldig bra dette her. Lenge siden jeg fikk et lite smil om munnen etter at jeg installerte et program! Men disse dramatiske hastighets endringene alle snakker om er det egentlig så veldig merkbar? Hva er andres erfaring så langt? Edit: PS! Stavekontroll er God send for sånne som meg! Endret 8. september 2009 av darapa Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Opera Turbo er genialt for trege nett. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Kan vel ikke si Opera er så rask lenger. Tull og tøys. Slike kunstige tester viser ingen verdens ting. Hvem som helst kan finplukke tester og f.eks. bevise at Opera er raskest, aller raskest. At de bruker SunSpider og V8-testen er i seg selv en diskvalifisering av hele testen. Hvorfor linker du forresten til søppelnettstedet FavBrowser? Det er jo en Firefox-fanboy som drifter den, og som alltid er ute etter å rakke ned på Opera. Endret 9. september 2009 av Pricks Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 http://www.opera.com/next/ Opera har mer på lager. Opera Mobile 10 (evt 9.7 final) for WM + S60 + Android? Opera Mini 5? Begge deler? Jeg tipper Mini 5. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Opera Mobile til Symbian s60 5th edition? Do want! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå