Ståle Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Nei, den ved siden av Free Download. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Og da var avataren min oppdatert Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, den ved siden av Free Download. ah. hehe la ikke merke at den var ny. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ikke noe banebrytende, men den ser da bra ut Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Opera 10.0 Release Candidate 2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Opera 10 er ute Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har akkurat installert Opera 10, og er stort sett veldig fornøyd, men det er en ting som er utrolig irriterende, Den siste fanen overlapper ny fane knappen, flere som har samme problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei Har begynt å prøvekjøre Opera 10 nå, og er så langt veldig fornøyd. Designet er pent, dog litt for plasskrevende for en lavoppløst skjerm. Farten derimot er det ingen ting å utsette på! Den viser nettsider merkbart kjappere enn Firefox. Opera Turbo fungerer også utmerket, men hadde vært enda bedre om man kunne tilpasse graden av komprimering. Dette kommer vel kanskje senere. Allerede merker jeg at jeg savner enkelte firefox addons. WOT f.eks som advarer deg om linker du ikke bør trykke på, når du søker på google. Finnes det noe tilsvarende for Opera, eller er beskyttelse mot farlige sider integrert i selve nettleseren? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har akkurat installert Opera 10, og er stort sett veldig fornøyd, men det er en ting som er utrolig irriterende, Den siste fanen overlapper ny fane knappen, flere som har samme problem? Du må vel bytte til et skin som er oppdatert for Opera 10. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har akkurat returnert til Opera etter å ha brukt Firefox en stund, og må si det er merkbart kjappere. Eneste er vel at jeg savner div. addons som f. eks: Gmail Notifier og Youtube Downloader osv. Syns og designet er en klasse over Firefox. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor ha Gmail Notifier når du kan få hele eposten i Opera? Youtube downloader finner du feks her http://www.youddl.com/ Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Korleis får ein endra språket i den innebygde stavekontrollen i Opera 10? Eit søk på Google fortel meg at eg skal laste ned korrekt ordbok for OpenOffice, og så leggje inn denne i mappa Dictionaries i Profile-mappa til Opera. Problemet er berre at eg der ikkje er ei mappe som heiter Dictionaries i Profile-mappa mi. Nokon idear? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor ha Gmail Notifier når du kan få hele eposten i Opera? Youtube downloader finner du feks her http://www.youddl.com/ Mener denne addonen her: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10137, gjør alt mye lettere. Tester ut e-posten nå. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) @trttentrettisju Du kan legge til et user javascript som gjør ca. det samme. Finnes noen her. edit: Lagde et script som er akkurat som firefox extensionen, bortsett fra at videoene du laster ned heter video, istedenfor navnet på videoen. Skift filtype til .js, og legg det til slik. youtube_downloader.txt @Garegaupa Høyreklikk på et tekstfelt -> Dictionaries -> Add/Remove Dictionaries Endret 1. september 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 @GaregaupaHøyreklikk på et tekstfelt -> Dictionaries -> Add/Remove Dictionaries Aha, det var så enkelt, ja... Storarta! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har akkurat returnert til Opera etter å ha brukt Firefox en stund, og må si det er merkbart kjappere. Eneste er vel at jeg savner div. addons som f. eks: Gmail Notifier og Youtube Downloader osv. Syns og designet er en klasse over Firefox. http://googlesystem.blogspot.com/2008/04/d...-mp4-files.html Dra "Get YouTube video"-knappen til en toolbar, og så klikker du bare på den når du ser på en video, og vips popper en download-dialog for å laste ned høykvalitetsversjonen opp Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har akkurat installert Opera 10, og er stort sett veldig fornøyd, men det er en ting som er utrolig irriterende, Den siste fanen overlapper ny fane knappen, flere som har samme problem? Du må vel bytte til et skin som er oppdatert for Opera 10. Takker=) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 @GaregaupaHøyreklikk på et tekstfelt -> Dictionaries -> Add/Remove Dictionaries Skal man ikke gjøre noe mer enn dette? Alt jeg får opp i denne menyen er dette: Skal man egentlig kunne velge norsk stavekontroll her? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Og da var avataren min oppdatert hahaha, dritkul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå