Peppep Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Et unødvendig tips! den er ganske så stabil hos meg (...) Jaha? Så fordi du opplever den som "ganske så stabil", så er tipset mitt unødvendig? Tull. Det er mange andre som har kommentert i bloggen, og som er enig med meg i at de vanlige utgivelsene av desktop team pleier å være mye mer stabil enn denne. Det er også grunnen til at jeg tipser om det. Jeg har brukt desktop team-utgivelser lenge, og synes de nesten alltid er like stabil (noen ganger til og med raskere og mer stabil) enn final-utgivelser. Derfor tipser jeg om det, fordi jeg er vant til at kvaliteten er mye bedre, mens den denne gangen skilte seg ut veldig negativt dessverre. Kanskje jeg sparer noen for frustrasjon, kanskje ikke. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er alltid noen som klager over ustabilitet, sånn er det, sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være. Har du prøvd en fersk installasjon med ny profil? (jeg gjør det alltid...) det var noen det hjalp for. Om du installerer det på windows7, så kan det også være en mulig problemkilde. Men det var bare masse digresjoner, det er ikke fordi den er ganske så stabil hos meg at tipset er unødvendig, men fordi at det er alfastatusprogrammvare, dermed skal alle som prøver det være opplyst om risikoene og problemene det innebærer å prøve en slik utgivelse. Folk som får profilen sin slettet fordi at de ikke leser advarselen som står med ekstra stor rød skrift, de fortjener det! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel, Opera 10 var det første jeg installerte med nyformartert maskin, uten gamle installs eller profile-mapper liggende. Igjen - selv om de kaller det for alpha, så har jeg opplevd alle builds til nå (fra den første) som mye mer stabil. Tipset var fordi den skilte seg ut. At det er et "problem" er utenfor min fatteevne. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jon Won Techner svarer på spørsmål fra brukerne. Opera fyller 15 år Gratulerer med dagen Opera Endret 29. april 2009 av Sn3ipen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Når jeg scroller i Opera på EEE-en min lagger det noe jævlig. Funker fint i friefox og jamn rulling er merka. Forslag? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 prøv å deaktivere jevn rulling, bare for å se. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan kan jeg slette all søkehistorie? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan kan jeg slette all søkehistorie? Gå til Verktøy->Slett privat data. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fant ikke noe der. Tenker på noe lignende dette, men fant ikke [Matches] i opera6.ini. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Uuuhm. Når jeg prøver å bruke Operastumbler, så redirecter den meg til http://www.stumbleupon.com/toolbar/ Dette liker jeg ikke :S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det kom ei melding i går om at tenesten kanskje måtte leggjast ned, fordi den var i mot SU sine terms of service, eller noko slikt, og SU hadde hadde då trua med eit eller anna (søksmål sikkert, eg hugser ikkje) om det ikkje vart gjort. På Twitter står det at det er ein midlertidig fiks, so me får sjå kva som skjer. http://twitter.com/operastumbler Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det bare meg som sliter med at Opera lukkes på TV2 sine nettsider? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vet dette er spurt om før. Men er så vanskelig å finne igjen. Hva må jeg gjøre for å få alle opera innstillingene over på en annen maskin? Begger kjører Win Vista 64-bit Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 %appdata% - Opera - Profile eller noe. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som er kjent med denne streken i Opera 10? Version 10.00 alpha Build 1139 Skjer ca 10% av gangene jeg blar opp til toppen av en side, forsvinner etter 2 sekunder. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jepp, dukker opp titt og ofte hos meg også, uten at jeg vet hva den er der for. Endret 14. mai 2009 av hernil Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Scrollemarkør, så du ser hvor du var før du begynte å scrolle. Thor.: Build 1497 kom i går, den er veldig bra: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2009/...updated-already Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Plutselig har jeg f[tt engelsk tastatur i Opera.. de andre programmene har fremdeles norsk. Jeg googlet litt og fant en tips om [ trykke alt/shift, men det funket ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå