Capless Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg leste at Beta skal komme i april Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Åh? :O Husker du hvor? Det er jo herlig nytt hvis det stemmer. Trodde jeg fulgte med i de fleste foraer for Opera-nytt, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Her kanskje: http://www.favbrowser.com/opera-10-release-dates-leaked/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fra april til september er ikke "pretty soon" i min verden. Menmen. Takk for linken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Infoen på den sida er frå februar, og frå ei uoffisiell kjelde, so den kan vere ganske feil. «Pretty soon» kom rett frå Opera i april, so det kan godt vere den kjem tidlegare. Men me får no sjå, den kjem når den kjem. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hey, Pekeren på skjermen min forsvinner etter 3-4 sek i opera. Begynner å bli temmelig irritert nå. Noen som veit hvordan jeg fikser det? Endret 19. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sjekk om noen av tab'ene du er inne på har video-embedding. Jeg opplevde det samme for en tid tilbake hver gang jeg gikk inn på nrkbeta.no. Grunnen var en videospiller som gjorde at musepekeren forsvant hele tiden (også i FF og IE), selv om nrkbeta-vinduet ikke var det aktive. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tusen takk! Fikk det ned vekk nå. Var nrkP3 som gjorde det. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det mulig å gjøre slik at jeg ikke kommer innpå enkelte nettsider innen en bestemt tidsperiode? Jeg har nemlig eksamen snart, og har ikke lyst til å ende opp med å gå innpå facebook og diskusjon hele tiden, slik jeg vanligvis gjør når jeg gjør lekser ved pc'en.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, skru av internett. Uansett om du hadde funnet en slik funksjon (du kan f.eks. i brannmur blokkere disse sidene innenfor gitte tidsrom), så hadde du like lett hatt tilgang til å deaktivere sperren. -- Still spørsmål direkte til Operas CEO: http://my.opera.com/community/blog/2009/04...rsonal-with-jon Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Joda, men poenget er at jeg ikke skal komme meg innpå de gangene jeg ikke tenker meg om i dét det skjer. Samtidig må jeg ha tilgang til it's learning og wikipedia osv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 selvdisiplin er nok det du er ute etter, det er tungt, men det må til. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke sterk nok Men jeg får øve. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vel, om det hjelper så er det jo bare å legge inn facebook.com m.fl. i blokkeringslisten til Opera. (Eller endre host-fila slik at facebook peker til Itslearning i stedet) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen som har noen idee om nøyaktig hva som kontrollerer fonten under menyvalgene, som bokmerker, osv? Størrelsen på den begynner å plage livet av meg, ingenting av den interne font kontrollen virker der..... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 tror det er operativsystemet som bestemmer skriftstørrelsen, og typen akkurat der. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hmmm, fant ut at det var ikonene som var feil skalert........ Noen ideer? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 sett skriftstørrelsen til 96ppt. (også i operativsystemet) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Et tips til andre som følger Desktop Team-bloggen - anbefaler å unngå Opera 10-builden som ble lagt ut for et par dager siden (build 1456, 24. april). Det er den første builden jeg har opplevd som direkte ustabil, den kræsjer bl.a. ofte når jeg går inn på forumet. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Et unødvendig tips! den er ganske så stabil hos meg, og dessuten, så er ikke utgivelsene på desktopteam i betastatus en gang. det vet alle som tester de utgivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå