Torbjørn T. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Flash er støtta av Opera, so det skal ikkje vere noko problem. Berre installer siste versjon av Flash, om du ikkje har det frå før, og det skal gå i orden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg har trikset litt med Opera's Speeddial ved å legge til dette i speeddial.ini: Rows=5 Columns=6 Men jeg lurte på om jeg kunne gjøre rutene som ikke er ibruk usynlige. Slik som dette: Endret 6. april 2009 av Thor. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Flash er støtta av Opera, so det skal ikkje vere noko problem. Berre installer siste versjon av Flash, om du ikkje har det frå før, og det skal gå i orden. Har prøvd det og. Når jeg går inn på nettstedet så får jeg beskjed om å innstallere Flash selv om jeg har gjort det. Jeg har også valgt riktig versjon av Flash som hører til Opera. No big deal, men det er bare prinsippet at jeg må bruke IE, Chrome eller Safari som alle virker på colorline.no. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har trikset litt med Opera's Speeddial ved å legge til dette i speeddial.ini:Rows=5 Columns=6 Men jeg lurte på om jeg kunne gjøre rutene som ikke er ibruk usynlige. Slik som dette: Jeg mener det skal gå ved å endre på temafilen(e). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har prøvd det og. Når jeg går inn på nettstedet så får jeg beskjed om å innstallere Flash selv om jeg har gjort det.Er det denne du får? For den gjer ingenting, berre klikk på ein av linkane der det står «klikk her» for å gå vidare til bestillinga. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har prøvd det og. Når jeg går inn på nettstedet så får jeg beskjed om å innstallere Flash selv om jeg har gjort det.Er det denne du får? For den gjer ingenting, berre klikk på ein av linkane der det står «klikk her» for å gå vidare til bestillinga. Det er riktig at jeg kommer til det bildet du har vedlagt, men når jeg klikker der det står "klikk her", kommer jeg bare tilbake til hjemmesiden til colorline.. Funker det for dere andre hvis dere skal bestille en svipptur til Kiel? Kanskje det bare er min pc som ikke er i "form"? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 det ser ut til å fungere fint for meg. Jeg gadd ikke å gå igjennom hele sulameditten, men jeg kom videre i allefall. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ok, takk for hjelpen. Jeg får prøve videre. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mulig å ha noe som dete på en mousegesture/ Hotkey: save image to D:\Documents and Settings\Gaarulf\My Documents\lalalalal? Om det er, hva er feil med "koden" min. Om ikke, andre måter å lagre direkte i mapper uten å måtte kose med "save as" boksen? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bare meg som opplever at ikonene til bokmerkene på den personlige verktøylinjen forsvinner? Hvis jeg plasserer musepekeren over et ikon så hender det at det forsvinner. Noen ganger forsvinner de og noen ganger ikke. Når jeg starter Opera på nytt eller bare klikker "egenskaper" på et bokmerke og klikker "ok" uten å gjøre noe så kommer ikonet tilbake. Utrolig irriterende at de ikke kan bli værende... Har Opera 9.64 og har dette problemet med de siste 3-4 versjonene ihvertfall. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hei! Ahh, hadde det ikke vært for de fantastiske add-ons'ene til Firefox har hadde jeg vært Operabruker.. Kan man få ordbok i Opera, isåfall kan man ha flere og skifte relativt hurtig mellom dem? Hva med noe ala. GooglePreview screengrab og customize Google ? EDIT: Takk! Endret 15. april 2009 av ravii Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 GooglePreview er nok litt tricky, men alt kan jo løses via heftige userJS -- men jeg har ingen intensjoner om å lage noe slikt script med det første.. til å ta skjermbilder av en hel side bruker jeg Paparazzi, da man med slik programvare kan få hele siden på ett bilde, i stedetfor "print screen", som kun tar aktivt bildekant. Å legge inn en toppbar med lenker til andre nettsteder på google kan også lett løses vha UserJS. Men uten et godt rammeverk for deling av UserJS, er jeg redd du må skrive koden selv ;-) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Icon problemet har jeg også hatt lenge. Det finnes et program, som sjekker om alle bokmerkene er aktive, og som laster ned iconene. Men de forsvinner jo igjen, så er ikke så mye vits. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jaggu godt å høre. Har nemlig aldri hørt om noen andre enn meg som har dette problemet. Får håpe de får noe orden på det etterhvert... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) GooglePreview er nok litt tricky, men alt kan jo løses via heftige userJS -- men jeg har ingen intensjoner om å lage noe slikt script med det første.. til å ta skjermbilder av en hel side bruker jeg Paparazzi, da man med slik programvare kan få hele siden på ett bilde, i stedetfor "print screen", som kun tar aktivt bildekant. Å legge inn en toppbar med lenker til andre nettsteder på google kan også lett løses vha UserJS. Men uten et godt rammeverk for deling av UserJS, er jeg redd du må skrive koden selv ;-) Takk! Det jeg bruker Screengrab mest til er å kopiere deler av skjermen, kan man det med Paparazzi?'' Ordbok er det viktigste, finns det? Endret 16. april 2009 av ravii Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 jeg mener å huske at det skal gå an å bruke aspell ordbok i Opera 9. i Opera 10, når den kommer, så blir det integrert ordbok. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Når er neste Opera update, og hva kommer da? Syntes det er så lenge siden nå... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Uvisst, men se http://twitter.com/opera/status/1479975751 Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er "pretty soon" tror dere ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Den er fortsatt i alpha, så tidligst til sommeren tenker jeg. Jeg trodde at det kanskje ville gå helt til i høst før den kom, men basert på Twitter-meldingen blir det nok raskere. Gleder meg til Opera 10 og Opera Mobile 9.7. Hvis du alltid vil være oppdatert og ha den siste Opera-versjonen tilgjengelig, så kan du følge med her: http://my.opera.com/desktopteam/blog/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå