Ståle Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.favbrowser.com/browser-battle-s...age-load-times/ :/ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ståle: Ganske ubrukelig. Null informasjon om nøyaktig hva som ble gjort (selv i de opprinnelige artiklene). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ny funksjon kommer i Opera 10. Face gestures. Mer info og video finnes her. Ser veldig spennende ut! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Bushmen beards and emo haircuts are not supported. hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott aprilsspøk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har nesten helt forelsket meg i e-post-klienten i Opera, den er jo blitt så bra! Men for hver e-post fra Gmail, får jeg to eksemplarer i (Opera-)innboksen. Noen som vet hva jeg har gjort galt? Eller er det andre som opplever omtrent det samme? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du må hake vekk en av postboksene under instillinger. Du har både en for innboks og en for mail generelt eller noe i den dur. Hadde samme problemet men tok 2 minutter med fikling til å fikse det:) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 The real vision behind Opera Software Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 The real vision behind Opera Software Foreløpig har jeg ikke sett tegn på at Opera har gått bort ifra den filosofien og det er veldig imponerende. Operas arbeid for webstandarder, åpenhet og dermed også likhet på nett synes jeg er bemerkelsesverdig. Håper det fortsetter sånn! Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som klarer og laste inn denne siden i opera 9.64 : www. tv2sporten.no uten at opera krasjer? Vet at de bruker microsoft silverlight og regner med det er feilen, men plager meg at jeg må bruke en annen nettleser for å se slike nettsider som bruker silverlight... Noen som har løsning på problemet? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://msn.tv2sporten.no/ funker fint i Opera 10 @ mac. Tips til deg: Oppgrader Silverlight-plugin, om mulig. Eller deaktiver helt? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) http://msn.tv2sporten.no/ funker fint i Opera 10 @ mac.Tips til deg: Oppgrader Silverlight-plugin, om mulig. Eller deaktiver helt? Tror ikke det er mulig og oppdatere silverlight plugin..ihvertfall ikke til opera.. har innstallert opera versjon 10 også, men samme problem der.. opera krasjer ved åpning av sider med silverlight innhold..ved deaktivering så vil vel ikke sidene med silverlight åpnes med mindre operatøren for den aktuelle siden har laget en tilsvarende side uten silverlight... Endret 3. april 2009 av Zungam Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da har jeg brukt naten på å fikse opera slik jeg vil ha den, og det funker utmerket (Userjs og buttons etc). Men savner å ha muligheten til å få åpna alle thumbnailsa til enten ei ny side eller ett bilde i hver tab om det er mulig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har du prøvd å bruke lagrede sesjoner? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://www.chromasia.com/iblog/thumbnails.php La oss si at du har en lignende side. Finnes det muligheter for å trykke på alle thumbnailsa? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 oi. vel, du kan jo skrive et userjs, som gir deg en lenke du kan trykke på som åpner alle Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har du noen link? BTW: Mulig å få opera til å lagre bilder uten "save as" fuknsjonen? Altså, om jeg ctrl+klikker på ett bilde lagres det automatisk i "opera/ Saved images" eller noe i den duren? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 jeg har desverre ikke noen lenke, men det kan godt hende at noen på my.opera.com kan hjelpe deg. Jeg tror ikke det er mulig å få opera til å lagre bilder automatisk, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Snap links åpner alle linker inni et rektangel du drar med musa. Andre linkene js her. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som kan hjelpe: Prøver å bruke opera for å booke tur på colorline.no. Må laste ned flash player. De har ikke støtte for opera. Noen som vet om det finnes en mulighet her? Må jeg bruke IE!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå