Tosha0007 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nei sjølvsagt kan eg ikkje det, men er det andre enn meg som har like store problem? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Nope, har ikke opplevd et krasj med Opera siden 9.2 alphaene. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vel, det hender rett som det er (anslagsvis to ganger i uka) at Opera 10 alpha kræsjer hos meg. Og hver gang er det i forbindelse med at jeg har vært på en side med flash-videoer. Så jeg antar at det er Flash som ødelegger - uten at jeg vet det 100% sikkert. Plagsomt er det uansett med kræsj, men siden det skjer såpass sjeldent ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Opera 10. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen fix for version 9.64 som gjør slik at musen slipper å blinke så sinnsykt? Er plaget med dette på min maskin, og 2 maskiner på jobben. samt en kompis av meg har samme problemet. Alle pc'ene kjører vista ultimate x64. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Opera publishes version history, rewrites history Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Opera publishes version history, rewrites history Spennende. Litt morsomt å se at Wikipedia faktisk "endret" historien. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Første testversjon av Opera Turbo klar: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2009/...bo-labs-release Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dritbra, 3,5x og! rettskrivingsprogram og, men på engelsk. Bildene er litt ruglete da også er det noe plug inn greier jeg ikke skjønner helt. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bildene er med lav oppløsning for å spare datatrafikk, dette er ment til folk som sitter på trege oppkoblinger. Har du raskt bredbånd, så går det like raskt eller tregere, ikke raskere. For å få bra kvalitet på bildene igjen, så deaktiverer du Turbo nede til venstre. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen ide om automatisk proxy under Opera? Den virker tydeligvis ikke for meg, og instruksjonene på skole for å sette opp er elendig <.< Nevermind, fulgte Ipod sine instruksjoner. Endret 25. mars 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg sliter med et noe merkelig problem. Titt og stadig, uten at jeg har vært i stand til å se noe mønster, lukker hele Opera seg om jeg forsøker lukke en fane. Det skjer uavhengig av om jeg bruker ctrl-w, trykker på x-en i fanen eller bruker en mouse gesture, og problemet vedvarer når jeg starter Opera på nytt, før det etter noen minutter ser ut til å gå over. Det hele er svært forvirrende. I tillegg låser Opera seg svært ofte. Flere ganger i timen er ikke uvanlig. Jeg aner ikke hva det betyr, men det ser ut til å være koblet med bruk av høyreklikkfunksjonen. Jeg har hatt problemet på XP og nå på en helt ren Ubuntu-installasjon. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Hvilken versjon? Jeg har fått masse krasj på siste Alphaen når den ikke greier å dekode eposten. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 9.64, men jeg hadde også problemet i forrige gull-release. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Opera Mobile 9.7 tror jeg blir knallbra: http://my.opera.com/operamobile/blog/2009/...-windows-mobile Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 9.64, men jeg hadde også problemet i forrige gull-release. Sverget til 9.62 på Ubuntu selv jeg(noe kludder med flash i 9.63). Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Titt og stadig, uten at jeg har vært i stand til å se noe mønster, lukker hele Opera seg om jeg forsøker lukke en fane. Krasj altså? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kall det hva du vil, Opera-prosessen blir i alle fall terminert umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå