Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det hender rett som det er (anslagsvis to ganger i uka) at Opera 10 alpha kræsjer hos meg. Og hver gang er det i forbindelse med at jeg har vært på en side med flash-videoer. Så jeg antar at det er Flash som ødelegger - uten at jeg vet det 100% sikkert.

 

Plagsomt er det uansett med kræsj, men siden det skjer såpass sjeldent ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Opera 10.

Lenke til kommentar

Bildene er med lav oppløsning for å spare datatrafikk, dette er ment til folk som sitter på trege oppkoblinger. Har du raskt bredbånd, så går det like raskt eller tregere, ikke raskere. For å få bra kvalitet på bildene igjen, så deaktiverer du Turbo nede til venstre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med et noe merkelig problem. Titt og stadig, uten at jeg har vært i stand til å se noe mønster, lukker hele Opera seg om jeg forsøker lukke en fane. Det skjer uavhengig av om jeg bruker ctrl-w, trykker på x-en i fanen eller bruker en mouse gesture, og problemet vedvarer når jeg starter Opera på nytt, før det etter noen minutter ser ut til å gå over. Det hele er svært forvirrende. I tillegg låser Opera seg svært ofte. Flere ganger i timen er ikke uvanlig. Jeg aner ikke hva det betyr, men det ser ut til å være koblet med bruk av høyreklikkfunksjonen.

 

Jeg har hatt problemet på XP og nå på en helt ren Ubuntu-installasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...