Pokey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Heisann Operafolk! Jeg har et spørsmål. Noen ganger når jeg skulle kopiere ting med høyreklikk>kopier har jeg kommet borti "Kopier til notat". Jeg bruker notatene til andre ting, så hvordan fjerner jeg ting derifra? Endret 10. februar 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Du finner notater i sidebaren, og bare høyreklikk -> slett. Du kan også bruke tastaturet. Ctrl+c for å kopiere. Og ctrl+shift+c for å lagre til notater. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Pokey: Åpne notes på panelet eller Tools -> Notes, merk den du vil slette og trykk delete. PapaDon: Lag en .css fil med dette innholdet: #gadgetcell { display: none; } Høyreklikk på kalenderen, velg Edit Site Preferences -> Display -> My Style Sheet -> og velg filen du lagde. Oppdater siden. Endret 10. februar 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du finner notater i sidebaren, og bare høyreklikk -> slett. Du kan også bruke tastaturet. Ctrl+c for å kopiere. Og ctrl+shift+c for å lagre til notater. Takker (Den nederste visste jeg :o) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 @trygveaa: Hjertlig takk, det fungerte som bare det:) Kan .css filen slettes etterpå eller må den bli liggende? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Den må nok bli liggende. Men du kan jo legge den i Opera-mappen, så den ligger på et trygt sted. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den må verte liggjande, Opera bruker den kvar gong du går inn på sida. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Opera 10 Release Dates “Leaked”? Written by Vygantas Lipskas on February 11, 2009 Okay, I can’t confirm or deny the following information. It was sent by one of our readers later today. According to the message, Opera 10 Beta should hit the streets on April while final release is set to be released on September. Opera 10 Beta, April 2009 Opera 10 Beta 2, June 2009 Opera 10 RC 1, August 2009 Opera 10 Final, September 2009 I am sure we will be able to confirm or deny that later this year. Thanks to Tim. http://www.favbrowser.com/opera-10-release-dates-leaked/ Lenke til kommentar
Capless Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenge til september Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det var langt frem. :/ Men satser på at Desktop Team gir oss mange snapshots utenom underveis, selv om listen skulle stemme i forhold til milestones. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fått ett problem med Opera jeg Noen som vet hva dette er? Får feilen idêt øyeblikket jeg starter videoer på GameTrailers.com Prøvde å søke etter feilen på google, (ikke mye hjelp, men det ser ut som det er Java som er grunnen?) Resultat fra Google Hjelp edit: nå kommer feilen også idêt jeg åpner fane nr 4 Bruker Opera på datan hjemme å, ingen problemer der Endret 13. februar 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan man gjøre det sånn at det er lukkeknapp kun på den fanen som er aktiv/åpen? Slik det er i standard IE etc. Dersom jeg går på flere instillinger for faner er det enten alle eller ingen med lukkeknapp. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mulig å lage en lyd når det blir melding på ircen på opera? Eller er det mulig å skifte skriften som er lysere til en annen farge? (Vanlige tabs er liksom grå / svart. Imens de med nytt innhold er blå. Jeg vil ha de rosa eller noe, slik at jeg merker dem raskt. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan man gjøre det sånn at det er lukkeknapp kun på den fanen som er aktiv/åpen? Slik det er i standard IE etc. Dersom jeg går på flere instillinger for faner er det enten alle eller ingen med lukkeknapp. Hvorfor ikke bare fjerne lukkeknappene og bruk scrollknappen på musen for å lukke faner? Mulig å lage en lyd når det blir melding på ircen på opera? Eller er det mulig å skifte skriften som er lysere til en annen farge? (Vanlige tabs er liksom grå / svart. Imens de med nytt innhold er blå. Jeg vil ha de rosa eller noe, slik at jeg merker dem raskt. Aner ikke. sikkert mulig om du åpner config fila å bytter på farge kommandoene. Men det blir vel litt komplisert. Kanskje Ståle vet noe mer konkret? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan fikser jeg det Whisky1? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Scrollknappen lukket tabbene ja? For å fjerne X'en fra tabbene skriv "opera:config" i addresselinja, søk etter "show close" så fjerner du haken på "Show Close Buttons" også trykk save Endret 15. februar 2009 av Whisky1 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Aha, nå skjønte jeg hva du mente ja. Tror jeg bare holder meg til å låse de fanene som jeg har oppe permanent jeg. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hmm, misforsto jeg deg? hehe Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg trodde du mente at fanene ble lukket når jeg trykket på scrollknappen i løse lufta. Ble litt forvirret når det ikke var noen alternativer under innstillinger>snarveier>midtklikk-alternativer som lot meg lukke fanene, men jeg fant ut av det. edit: Hvorfor får jeg ikke blokkert den irriterende reklamen som er på venstre side på diskusjon? Endret 19. februar 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Apple sier de har funnet opp mange av funksjone i Safari, når de egentlig er funnet opp av Opera. http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=267815 http://digg.com/apple/The_Great_Feature_Train_Robbery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå