Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har postet dette problemet før, men har ikke fått det til enda.

 

Bruker Opera, og har, så vidt jeg vet, den nyeste oppdateringen.

 

Men på youtube stopper filmene etter 2sek. Det har ikke alltid vært slik, og av og til fungerer det. Men nå har det vært slik i noen dager. Jeg har prøvd å restarte maskinen. Det virker også i IE.

Lenke til kommentar

Når jeg starter Opera, vil ikke siden(e) som var åpen før jeg stengte den, laste skikkelig. Først etter 10-15 sekunder reagerer Opera når jeg trykker "oppdater".

Husker ikke når problemet begynte, men det har vart over flere underversjoner. Bruker nå versjon 9.63.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Kolb
Lenke til kommentar

Snodig kolb, aldri vært borte i det. Du kan jo muligens sende inn en bug-melding til Opera? https://bugs.opera.com/wizard/

 

Eventuelt pleier en fullstendig reinstallasjon å kurere det meste. Etter avinstallering ligger det nemlig igjen en profil-mappe under %appdata%\Opera, denne kan du f.eks. endre navn på (til hva som helst), og dermed vil en ny installering opprette en original Profil-mappe. Ønsker du passord, bokmerker og andre instillinger, så ligger jo disse i den gamle profilmappen - bare å kopiere frem og tilbake det man trenger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...