Ståle Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Opera Launcher Here is a nice little tool for Opera users which is called Opera Launcher. What it does is basically expands web browser with setting such as: No tray icon (my personal favorite) Disables crash start up dialog Backups data and many more Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hvorfor ikke bare bruke engelsk? selv bruker jeg engelsk i nesten alle programmer jeg bruker. ordene for ting er mye kortere i engelsk enn norsk. Jeg kan bruke engelsk, men foretrekker norsk. At ordene er kortere driter jeg i. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hehe, ok Eneste skrift jeg ser i min opera er: trash, check, compose, stop, retransfer Bruker ikke gjøre noe i options lenger så ser lite til engelsk språk. Som du ser her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045752&hl= så har jeg fjernet mye unødvendige ting Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Opera 10 Alpha 1219 er ute for de som ikke visste det. http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/...ristmas-edition Ha meg unskyldt hvis jeg er for treig til å poste nyheter. Andre skal selvfølgelig få lov å komme til. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har postet dette problemet før, men har ikke fått det til enda. Bruker Opera, og har, så vidt jeg vet, den nyeste oppdateringen. Men på youtube stopper filmene etter 2sek. Det har ikke alltid vært slik, og av og til fungerer det. Men nå har det vært slik i noen dager. Jeg har prøvd å restarte maskinen. Det virker også i IE. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har du Flash Player 10? Hvis ikke kan det være et tips, tror Opera-gjengen sier at det er feil i Flash Player 9. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Finnes det noen måte å føre over instillingene fra en maskin som har Vista (64-bit) og til en med XP. Har prøvd å bare føre over "profile"-mappa. Men side filbanene er noe forskjellig så funker ikke det. Edit: fant noe som ser ut til å gjøre jobben. OperaFly Endret 29. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen ting i det hele tatt som kan gjøre ircklienten til opera ett hakk bedre? Tweaks eller addons? Lenke til kommentar
FCW Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Trykte på "skjul hurtigvalg", og nå får jeg ikke aktivert den igjen Noen som kan tipse meg om hvordan? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Klikk på «Vis hurtigval» nederst til høgre i ei tom fane. Endret 29. desember 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Klikk på «Vis hurtigval» nederst til høgre i ei tom fane. Strålende...visste jeg hadde oversett noe :!: Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen ting i det hele tatt som kan gjøre ircklienten til opera ett hakk bedre? Tweaks eller addons? + Er det mulig å fjerne den download limiten til opera? Jeg kan kun laste ned 8 filer om gangen, uavhengig av størrelse. en config:opera ting eller noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) opera:config, nærare bestemt her: opera:config#Performance|MaxConnectionsServer (merk --> høgreklikk --> Gå til adresse/kopier --> Ctrl + Shift + V/kopier til adressefeltet) Endret 31. desember 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tusen hjertelig takk! Utrolig deilig! TAKK! Lenke til kommentar
Delineation Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Når jeg starter Opera, vil ikke siden(e) som var åpen før jeg stengte den, laste skikkelig. Først etter 10-15 sekunder reagerer Opera når jeg trykker "oppdater". Husker ikke når problemet begynte, men det har vart over flere underversjoner. Bruker nå versjon 9.63. Edit: skrivefeil Endret 1. januar 2009 av Kolb Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvordan nedgraderer man Opera i Linux? Har brukt versjon 10 en stund, men syns den har blitt litt problematisk i det siste, og har tenkt å bruke 9.63. Har lastet den deb-fila, men kan ikke trykke installér, står bare «En nyere versjon er allerede installert». Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Ta vare på default-mappa, avinstaller Opera 10, installer 9.63 og erstatt default-mappa. Endret 1. januar 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ta vare på default-mappa, avinstaller Opera 10, installer 9.63 og erstatt default-mappa. Hvor er default-mappa? /home/bruker/.opera/? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Snodig kolb, aldri vært borte i det. Du kan jo muligens sende inn en bug-melding til Opera? https://bugs.opera.com/wizard/ Eventuelt pleier en fullstendig reinstallasjon å kurere det meste. Etter avinstallering ligger det nemlig igjen en profil-mappe under %appdata%\Opera, denne kan du f.eks. endre navn på (til hva som helst), og dermed vil en ny installering opprette en original Profil-mappe. Ønsker du passord, bokmerker og andre instillinger, så ligger jo disse i den gamle profilmappen - bare å kopiere frem og tilbake det man trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå