trygveaa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mathias666: Vet ikke hvordan du kan få den til å bli akkurat 2 linjer, men for å få den til å gå over flere linjer, høyreklikk på den, velg Customize -> Toolbars -> Wrapping -> Wrap to multiple lines mX: Høyreklikk på linja og velg Customize -> Buttons -> Browser, og dra New Tab knappen til der du vil ha den. Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mx skriv; "Evt høyre-klikke og velge ny fane.." Prøv heller å høgreklikk og velg >Innstillinger. Der klikker du fana "Knapper" og kategori "Nettlesar". Då får du fram eit panel med div. knapper, deriblandt også den du ved eit uhell har fjerna og som heiter "Ny". Klikk på den, hald museknappen nede og drag den til enden av fanerada og/eller til eit anna panel som du vil plassere den. Sjølv har eg denne knappen både t.v. for adresssefeltet og nede t.h. på fanerada. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fyrste alfa-versjon av Opera 10 er ute: http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/...0-alpha-is-here Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som har testet Opera 10? Ser veldig bra ut, og føles raskere, har bare testet litt. men klarer 100/100 i acid3 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lastar ned og tester straks. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tøft! Skal lastes ned og testes Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Opera 10 Peregrin Alpha 1 er ute! Presto 2.2 Engine Performance boost 100/100 and pixel-perfect on the Acid3 test Auto-update Inline spelling checker Opera Mail improvements, including rich text composition and delete after X days Widget Improvements on Linux http://my.opera.com/desktopteam/blog/show.dml/2778455 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ser spennende ut! Laster ned as we speak. Må si Opera virkelig er på hugget for tiden. edit: "Web font support" - Kommer til åpne et vell av muligheter for webdesignere! Ser at det ikke er "smooth rendering" av acid3-testen ennå, men 100/100, antar det er på plass til final release. Endret 4. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Strålende. Opera i front som vanlig, skjønner ikke at så mange velger andre browsere i stedet. Må være uvitenhet. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som husker hvordan jeg fikk Opera til å åpne GMail når jeg trykker på en e-post adresse? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan du ikke bare bruke Opera Mail og koble den opp mot gmailkontoen din? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan du ikke bare bruke Opera Mail og koble den opp mot gmailkontoen din? Selvfølgelig kan jeg det, men for øyeblikket ønsker jeg å bruke GMail via web-interface. Husket bare at dette "trikset" ble nevnt tidligere i tråden (muligens hjelpetråden). Men glem det, fant det jeg trengte her. Kanskje linken kan legges i førstepost også? Sikkert mange som kunne ha bruk for noe slikt, hvis de ikke bruker Operas egen klient. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg gleder meg virkeliglig til beta versjonen for å se de nye funksjonene osv. Har store forventninger Opera Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dersom dykk vil teste rettskrivinga med nynorsk eller bokmål er det fullt mulig og. 1: http://snapshot.opera.com/windows/w100a1.html#spellcheck (kort forklaring på engelsk) 2: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/D...an_.28Norway.29 (laste ned dei nødvendige filene herfrå) Dersom opera 10 bruker profil mappa til opera 9, må mappa dictionaries kopierast inn der. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan kan jeg fjerne den stygge rullgardina som dukker opp på adresselinja. Og hvordan får jeg Opera til å ikke lagre alle sider jeg har vært inne på i den? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan kan jeg fjerne den stygge rullgardina som dukker opp på adresselinja. Og hvordan får jeg Opera til å ikke lagre alle sider jeg har vært inne på i den? Trykk shift+F12 gå til toolbars og helt nederst i det vinduet ser du "Show hidden toolbars while customizing" merk den. da er det bare å trykke på det du vil fjerne å velge under placement "off" Fikset det biffen? Kanskje Bypass your cache in opera vil hjelpe? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 eller skriv opera:config i adresselinja og søk etter "auto dropdown" fjern haken. da kommer den ikke automatisk, og (desverre etter min mening) så lagrer den ikke nye sider du skriver inn. fjern haken ved "visited pages" for at alle siden du er inne på ikke skal indekseres Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er det en musebevegelse for å avslutte Opera? Hvis ja, hvordan deaktiverer jeg den? Opera har på merkelig vis avsluttet seg selv uten at jeg har gjort annet enn en mulig musebevegelse. Endret 8. desember 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 det er ikke en musebevegelse for å skru av opera. det kan jeg si rimelig sikkert. hvorfor opera tilsynelatende meningsløst blir avsluttet hos deg, kan jeg desverre ikke svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå