Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Mathias666: Vet ikke hvordan du kan få den til å bli akkurat 2 linjer, men for å få den til å gå over flere linjer, høyreklikk på den, velg Customize -> Toolbars -> Wrapping -> Wrap to multiple lines

 

mX: Høyreklikk på linja og velg Customize -> Buttons -> Browser, og dra New Tab knappen til der du vil ha den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mx skriv; "Evt høyre-klikke og velge ny fane.." Prøv heller å høgreklikk og velg >Innstillinger. Der klikker du fana "Knapper" og kategori "Nettlesar". Då får du fram eit panel med div. knapper, deriblandt også den du ved eit uhell har fjerna og som heiter "Ny". Klikk på den, hald museknappen nede og drag den til enden av fanerada og/eller til eit anna panel som du vil plassere den. Sjølv har eg denne knappen både t.v. for adresssefeltet og nede t.h. på fanerada.

Lenke til kommentar

Ser spennende ut! Laster ned as we speak. Må si Opera virkelig er på hugget for tiden. :)

 

edit: "Web font support" - Kommer til åpne et vell av muligheter for webdesignere!

Ser at det ikke er "smooth rendering" av acid3-testen ennå, men 100/100, antar det er på plass til final release.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Kan du ikke bare bruke Opera Mail og koble den opp mot gmailkontoen din?

Selvfølgelig kan jeg det, men for øyeblikket ønsker jeg å bruke GMail via web-interface. Husket bare at dette "trikset" ble nevnt tidligere i tråden (muligens hjelpetråden). Men glem det, fant det jeg trengte her. Kanskje linken kan legges i førstepost også? :innocent: Sikkert mange som kunne ha bruk for noe slikt, hvis de ikke bruker Operas egen klient.

Lenke til kommentar

Dersom dykk vil teste rettskrivinga med nynorsk eller bokmål er det fullt mulig og.

 

1: http://snapshot.opera.com/windows/w100a1.html#spellcheck (kort forklaring på engelsk)

2: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/D...an_.28Norway.29 (laste ned dei nødvendige filene herfrå)

 

Dersom opera 10 bruker profil mappa til opera 9, må mappa dictionaries kopierast inn der.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg fjerne den stygge rullgardina som dukker opp på adresselinja. Og hvordan får jeg Opera til å ikke lagre alle sider jeg har vært inne på i den?

 

Trykk shift+F12 gå til toolbars og helt nederst i det vinduet ser du "Show hidden toolbars while customizing" merk den. da er det bare å trykke på det du vil fjerne å velge under placement "off"

Fikset det biffen?

 

Kanskje Bypass your cache in opera vil hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...