Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det fikk jeg ikke til, men jeg bruker F2 for å skrive adresser, og ctrl + tab eller ctrl + shift + tab for å skifte faner ;)

 

du kan jo alltids fjerne den linja der det står fil rediger hjelp osv.

 

det er alt + F11, men den tastekombinasjonen er i utganspunktet bare for unix, så du må redigere tastesnarveien til å gjelde

alle operativsystem om du ikke bruker linux/unix (det er det enkleste)

Lenke til kommentar

Min "minimerte" versjon ser du her; post-112157-1227978595_thumb.png (Linux Kubuntu). Øvst har eg fjerna hovudknapperad, kun adressefelt. For å få minst mulige menyer har eg valgt drakta: "opera_standard_zuper_slom". Denne har allereie små ikon so eg har ikonstorleik på 90%. Merk knappane i høgre billedkant. Det er den personlege verktøylinja med kun ikon, ingen tekst. På min 24' widescreen får eg plass til ca 30 snarveg-ikon på denne linja. I tillegg har eg definert ytterlegare 24 hurtigvalg på "ny,tom fane".

 

Tek med eit anna tips som også har med plass å gjere og er særs bra dersom du har widescreen; åpne to sider,side om side. Ser du på billetet so har eg drege Diskusjon-forumet sitt lyseblå ikon frå adresse-feltet og sluppet det på panelfeltet heilt til venstre, øverst. (Like t.v. for overskrifta "Den store Operatråden"). Når eg klikker på den der so får du sida opp som eit panel! Dvs to faner, side om side! (Panelet du får opp når du trykker >F4).

 

Til slutt; Å få fanerada opp på tittellinja trur eg ikkje går med Opera. Det gjorde det iallefall ikkje sist eg såg det debattert for 1-2 år sidan på opera-forumet. Men det er ein go' ide. Fleire web-editorer o.a. program som er fane-baserte har det allereie. På billetet har eg ca 30 faner, side om side. Det er faktisk mindre enn normalt...

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Knallgodt tips det med å bruke panel. Kommer definitvt til å bli brukt. Skal prøve noen forskjellige skins, og se hva jeg kan gjøre.

 

edit: Jeg fant forresten et skin som var tilpassa eee pc-er. Jeg har ikke det, men det var knallgodt og tynt. Satt også ikonstørrelsen til 40 %, så nå begynner det å bli pent her.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Speed Dial er navnet på "den 3x3 snarvei tingen", teletubbiekid.

 

Mhp Speed dial har eg opplevd det samme tidlegare. Mest sannsynleg skuldast det at du har vore bort i ei kobling nederst til høgre på den "snarvei-tingen". Der stend det på nynorsk; "skjul hurtigvala". Det betyr "skjul hurtigvalgene" på halv-dansk. Du ser koblinga på billetet eg har lagt ved innlegget eg har 5 poster lenger oppe på denne sida.

 

Sjå kva innstilling du har i opera:config#UserPrefs|SpeedDialState (lim dette inn på adr.linja) Min har verdien 1. Er den 2 eller 3 so er dette forklaringa. Lykke til! (endre til 1, gå nederst på sida og klikk >lagre"...

 

Er ikkje dette forklaringa kan du sjekke at snarvegen 't ctrl' har verdien 'New page, 1' (kl. Ctrl+F12, klikk >avansert, >snarveger, merk 'tastaturinstillinger' og klikk >Endre).

 

Før eg fant ut dette so erstatta eg knappen eg brukte for å opne ei ny fane med ein eg fann øvst her. ( Er du glad i Opera so er denne sida, TTT Buttons for Opera, verdt å bruke eit par timar på.) Etter det funka snarvei-tingen FØR eg hadde gjort endringar i opera:config. Lykke til!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Mulig dette har blitt spurt om før i tråden, men fant ikke noe om det..

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få "knappelinjen" til å bli dobbel? Pleier ofte å rydde i den, men som dere kan se på bildet blir det ofte alt for mye der og da hadde det vært fint med dobbelt opp av plass til snarveier..

post-95632-1228093415_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...