Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde søkt litt på Opera-forumet tidlegare, men fann ut eg kunne søke ein gong til før eg laga ny tråd der. Litt betre søkekriterier gjorde susen, då eg fann løysinga her:

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=240541

 

Det er snakk om å endre/erstatte fila image.css som ligg i %programfiles%\Opera\Styles. Eg erstatta den med tilsvarande fil frå 9.27, som sgunhouse la ut i overnemnte tråd, og so var det i orden.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
bruk internet explorer, eller vent ;)

 

Ja jeg fannt en løsning:

 

høyreklikk og trykk "rediger innstillinger for nettsted, deretter "nettverk" og endre "maskér som" eller "identifiser som" og prøv de ulike. Jeg maskérte min Opera til Firefox og etter jeg logga inn på nytt funka dette.

 

Fortsatt et lite problem da, men det er bare at når jeg skriver en mail, har jeg bare et 5centimeters kvadratisk vindu å skrive på... :hmm:

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Mener å huske at Opera mottok en erstatning ang. msn.coms store sabotasje av Opera tidligere dette tiåret. Men jeg kan huske veldig feil / blande med noen andre saker og/eller bedrifter.. At Microsoft har brukt sin styrke i markedet til å skvise ut konkurrenter er ikke noe nytt iallefall, og de har allerde blitt dømt for det flere ganger (bl.a. av EU)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Nå har jeg ikke orket å lese igjenom alle sidene i denne tråden så jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp før, men jeg prøver meg.

 

Jeg bruker Opera 9.62 sammen med Vista 64-bit.. Porblemet er at Opera henger seg ofte!. Stopper opp også kommer det at Opera svare ikke. Må lukke det ned og starte det igjen. Var ikke slik på tideligere versjoner..

Bruker vanlig Xp på jobben og der har jeg samme problemet..

 

Flere som sliter med samme bug i siste versjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...