qualbeen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vis -> stil -> egen koding? Ett skudd i mørke, men mye snedig man kan customize i Opera. Godt mulig du kan endre en eller annen .ini-fil for å få fargen du vil også. Eller opera:config? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hadde søkt litt på Opera-forumet tidlegare, men fann ut eg kunne søke ein gong til før eg laga ny tråd der. Litt betre søkekriterier gjorde susen, då eg fann løysinga her: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=240541 Det er snakk om å endre/erstatte fila image.css som ligg i %programfiles%\Opera\Styles. Eg erstatta den med tilsvarande fil frå 9.27, som sgunhouse la ut i overnemnte tråd, og so var det i orden. Endret 11. november 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så enkelt var det ja. Jeg fant ut at det jeg skrev ikke virka, fordi jeg har et UserJS som endrer koden ved bildevisning, så det funka da bare med det. Men uansett var jo den måten du fant der mye enklere. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 VG om Hotmail som ikke virker lenger tihi Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som fant en løsning på det? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 bruk internet explorer, eller vent Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 bruk internet explorer, eller vent Ja jeg fannt en løsning: høyreklikk og trykk "rediger innstillinger for nettsted, deretter "nettverk" og endre "maskér som" eller "identifiser som" og prøv de ulike. Jeg maskérte min Opera til Firefox og etter jeg logga inn på nytt funka dette. Fortsatt et lite problem da, men det er bare at når jeg skriver en mail, har jeg bare et 5centimeters kvadratisk vindu å skrive på... Lykke til Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Takk! Dårlig av MS (??) å gjøre dette da... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 det er ikke nytt, de har gjort det i mange mange år allerede. www.msn.com er et eksempel. den har ved flere anledninger ikke fungert i opera, men straks man identifiserer som IE, så er nettsiden feilfri. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er ikke dette noe som burde meldes fra om til konkurransetilsynet eller lignende? Er jo ganske tydelig at det er ren "sabotasje" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 det er bare å melde ifra til konkurransetilsynet i EU, de vil sikkert se på saken Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mener å huske at Opera mottok en erstatning ang. msn.coms store sabotasje av Opera tidligere dette tiåret. Men jeg kan huske veldig feil / blande med noen andre saker og/eller bedrifter.. At Microsoft har brukt sin styrke i markedet til å skvise ut konkurrenter er ikke noe nytt iallefall, og de har allerde blitt dømt for det flere ganger (bl.a. av EU) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Muligheter for å få tabvisningen :ctrl+shit+enter (open in background tab) som standar? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan jeg får alle mine gamle instillinger over til en ny installasjon av Opera. Mente det bare var å kopiere en bestemt mappe, men husker ikke banen dens. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Se på Paths i "opera:about" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takk. Jeg fant ut av det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Muligheter for å få tabvisningen :ctrl+shit+enter (open in background tab) som standar? No shit in this thread, Sherlock. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå har jeg ikke orket å lese igjenom alle sidene i denne tråden så jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp før, men jeg prøver meg. Jeg bruker Opera 9.62 sammen med Vista 64-bit.. Porblemet er at Opera henger seg ofte!. Stopper opp også kommer det at Opera svare ikke. Må lukke det ned og starte det igjen. Var ikke slik på tideligere versjoner.. Bruker vanlig Xp på jobben og der har jeg samme problemet.. Flere som sliter med samme bug i siste versjon? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Opplever same problem ja. Opera 9.62 med Vista 64-bit. Var ikkje so gale i tidlegare versjoner. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg resetter innstillingene i Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå