Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

nå er det lettere å hjelpe ;)

jeg har ikke hatt så mye med dette å gjøre selv, men hvis du går på

verktøy, og så velger du Epost- og nettpratkontoer, så skal du ha en konto der.

du har sagt at du ikke vil bruke den, så da kan du slette den, og så bør feilmeldingen

forsvinne. i allefall såvidt jeg vet. om ikke det er tilfelle, så kanskje noen som bruker

epostklienten kan hjelpe men enn meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av dere har sikkert hørt om Foxmarks som er en utvidelse til Firefox som gjør mye det samme som link, men ikke like mye (bare bokmerker og passord foreløpig).

 

Hadde et innfall her om dagen og foreslo derfor for teamet bak å prøve å finne en måte å jobbe sammen med Opera på for å synkronisere ikke bare mellom Firefox installasjoner, men også med Opera. Tenk å kunne ha nettleserne dine på forskjellige maskiner synkronisert, ikke bare Opera til Opera, men også Opera til Firefox og omvendt. Kompatibilitet med link vil også bety synkronisering av mobilen din.

 

Noen som har noen tanker rundt det? :)

 

Her er forresten det opprinnelige innlegget mitt.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at Opera har et offentlig tilgjengelig API som kan benyttes opp mot Opera Link. Dermed blir det svært vanskelig å få til dette - med mindre Opera selv tar initativ.. Jeg syns du har en god idé (selv om jeg personlig vil få liten nytte av slik funksjonalitet), men jeg tror desverre ikke at Opera kommer til å støtte dette. Iallefall ikke med det første. (Men det er jo lov å håpe på at jeg synser feil)

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med at Opera henger seg? Dette skjer flere ganger daglig og må da avslutte den og starte den opp igjen. Lar jeg den stå så skjer det ingenting. Har siste versjon, men dette skjedde også med forrige versjon. Det skjer selvom jeg kun kjører 2-3 faner...

 

Bortsett fra random krasjing skapet av Vista så er det bare når adobes flash plugin bestemmer seg for å gå over 1gb fysisk minne i bruk. Har bilder av det også <.<

Lenke til kommentar
opera link og synkronisering ser ikke ut til å virke

Eg har og problem med dette nett no. Ein eller annan server som er nede?

Eg får framleis ikkje Opera Link til å fungere. Sidan eg oppgraderte til versjon 9.62 har eg ikkje fått til å synkronisere bokmerke. Er det nokon andre som har eller har hatt same problem, og eventuelt har ei løysing på det?

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter voldsomt med den nye Hotmailen? Funker i Mozilla, men ikke Opera.

 

Ja.

 

OPERA + HOTMAIL = PROBLEM

 

ENDELIG noen som har samme problem :p Jeg har prøvd ALT for å få hjelp men nå GIR jeg opp!!

Har alltid hatt hotmail og det har gått HELT fint i Opera. For ca en uke siden fikk Hotmail et "ansiktsløft". Etter dette låser alt seg og jeg kan ikke trykke noe etter jeg har logget inn.

 

DETTE ER SÅ FRUSTRERENDE!! Må opne Explorer for å sjekke mail... :thumbdown:

 

kan noen være så snill å hjelpe oss??

Lenke til kommentar
Nei ikke jeg ivertfall. Har ikke brukt startside på mange år tror jeg. Den står ivertfall instilt til å starte standardsiden som er portal.opera.com. Har faktisk fjernet startsideknappen. Har heller ikke hovedverktøylinje men har satt "view linjen" til å poppe opp nederst når jeg trenger den og den går over to linjer for jeg har lagt til en del knapper jeg bruker nå og da. Men bruker tastaturet mye så jeg trenger ikke så mange menyer og sånt. :)

 

 

Noen som foresten vet om det finnes en hurtigtast man kan trykke for å åpne en link i ny fane?

 

Kunne tenkt meg å hatt noe sånt som "Ctrl+venstreklikk" på linkene for å åpne de på samme måten som med midtknappen. Problemet er bare det at musa mi har sett sine bedre dager og midtknappen blir bare dårligere og dårligere så jeg holder på å bli gal her jeg sitter. Nesten så jeg er fristet til å bruke touchpaden på laptopen isteden. :p

 

Jeg åpner alltid linker med musebevegelse når jeg vil ha ny fane. hold venstre knapp inne mens du peker på linken. dra musen nedover og slipp.

 

Ganske enkelt genialt

 

-Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...