Sn3ipen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 du får prøve å ta en clean install der du tar vare på alle brukerfiler untatt opera6.ini. Det er ganske vanlig at denne blir dårlig etter mange overskrivinger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Flash suger, Flash 10 suger mindre. Prøv den, og merk syke forbedringer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/...0-snapshot[/url] ']Opera LinkCustom search engines and typed history* are now joining bookmarks, speed dials, personal bar, and notes in Opera Link. Endeleg! Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/...0-snapshot[/url] ]Opera LinkCustom search engines and typed history* are now joining bookmarks, speed dials, personal bar, and notes in Opera Link. Endeleg! Dette er veldig gode nyheter for meg som kjører Opera på flere maskiner. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har problemer med lyden i Opera, når jeg feks. skal se på nett-tv. Hvordan kan jeg løse problemet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva er problemet med lyden? Kommer det ikke lyd? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Må være flash eller wmp som bugger da. Reinstaller nevnte ting, og kanskje lyden blir bedre? Dog; litt mer detaljer rundt hva som feiler, er sikkert ikke dumt... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Når jeg bruker IMAP med Gmail får jeg opp all e-post. Det vil si innboksen, spam og søppelbøtten i motatt. Har dere det samme problemet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kommer ingen lyd nei. Har prøvd IE og der fungerer det, mulig jeg ikke har WMP plugin ? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet om det er mulig å få flere speed-dial knapper? På feks en widescreenskjerm er det jo masser av ubrukt plass i bredden Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Når jeg bruker IMAP med Gmail får jeg opp all e-post. Det vil si innboksen, spam og søppelbøtten i motatt. Har dere det samme problemet? Du kan jo gå på "e-post" i sidelinjen og trykke på feks spam og velge "egenskaper". Der kan du ta bort de "mappene" du ikke vil ha. Selv har jeg tatt bort "Spam" sån at jeg ikke får post fra de mappene i det hele tatt. Noen som vet om det er mulig å få flere speed-dial knapper? På feks en widescreenskjerm er det jo masser av ubrukt plass i bredden Du må gå på brukermappen din. Du finner den om du trykker "Hjelp->Om". Tror den står under "Opera Mappe". Så må du åpne "speeddial.ini" og legge til på slutten: Rows=4 Columns=4 Det er bare å endre tallene til hva du måtte ønske, lagre filen og restarte Opera. Endret 27. august 2008 av Sn3ipen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hver gang jeg starter opp Opera har den logga ut av alle sidene jeg har logget inn. Det har aldri skjedd før. Hvordan fikser jeg det? Har forsøkt reinnstall. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 det høres ut som om datainformasjonskapslene (cookies) blir slettet. trykk på ctrl + F12 velg avansert, og så infokapsler. merk av "Godta infokapsler" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Det har alltid stått sånn, så det med være noe annet. edit: Og plutselig virka det igjen. Helt tilfeldig... Endret 31. august 2008 av Programvare Lenke til kommentar
gunnar.westholm Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Feilmelding: "Another user is running this copy of opera................." Är den riktiga lösningen att ändra: "Multi User=1" till "Multi User=0" i OperaDef6.ini ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 har du prøvd å restarte windows? sånn helt HELT? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg blir automatisk logget ut fra tpb. Jeg logger inn som vanlig og uansett hva jeg trykker på blir jeg logget ut. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
ante92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nån som vet om noen som har opera ferdiginstalert i zip fil? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 zipfil? Du tenker kanksje på å kjøre Opera fra f.eks. en minnebrikke eller noe lignende? Sjå http://www.opera-usb.com/ Også finner du jo installeren på opera.com.. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 kan noen forklare stavekontroll delen litt bedre? jeg får det nemlig ikke til, har lastet ned og installert både GNU Aspell og den norske ordlisten, men jeg får ikke noe "Check spelling" knapp. Er det mulig å starte opera uten å klikke på Opera-ikonet, for eksempel windows-tasten + o eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå