Gå til innhold

Den store Opera-tråden

Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg bruker IMAP med Gmail får jeg opp all e-post. Det vil si innboksen, spam og søppelbøtten i motatt. Har dere det samme problemet?

Du kan jo gå på "e-post" i sidelinjen og trykke på feks spam og velge "egenskaper". Der kan du ta bort de "mappene" du ikke vil ha. Selv har jeg tatt bort "Spam" sån at jeg ikke får post fra de mappene i det hele tatt.

Noen som vet om det er mulig å få flere speed-dial knapper? På feks en widescreenskjerm er det jo masser av ubrukt plass i bredden

Du må gå på brukermappen din. Du finner den om du trykker "Hjelp->Om". Tror den står under "Opera Mappe". Så må du åpne "speeddial.ini" og legge til på slutten:

Rows=4

Columns=4

Det er bare å endre tallene til hva du måtte ønske, lagre filen og restarte Opera.

Endret av Sn3ipen
Lenke til kommentar

kan noen forklare stavekontroll delen litt bedre? jeg får det nemlig ikke til, har lastet ned og installert både GNU Aspell og den norske ordlisten, men jeg får ikke noe "Check spelling" knapp.

Er det mulig å starte opera uten å klikke på Opera-ikonet, for eksempel windows-tasten + o eller noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...