Eulogist Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 sn3ipen? Hvordan fikk du 15 sider på hurtigvalg? Jeg har bare 9 og det skulle vært fint med noen flere:) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 halvoralex: I Windows, start kjør/run (Windows-knapp+R), skriv inn %appdata%/Opera/Opera/profile/speeddial.ini, legg til følgende på slutten av fila: [Size] Rows=3 Columns=4 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kjipt problem, fullscreen på www.southparkstudios.com funker ikke. Blir enda mindre en normal, faktisk mindre enn previewen.. Funker fjell i Firefox.. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har vært og gjort noe i opera:config eller direkte i opera6.ini som gjør at Opera forsvinner ca. 60% uti acid3-testen (tror det skjedde med noen andre sider også). Hva det var husker jeg ikke lengre, noen som har noen tips om hva det kan være? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjipt problem, fullscreen på www.southparkstudios.com funker ikke. Blir enda mindre en normal, faktisk mindre enn previewen.. Funker fjell i Firefox.. Fungerer helt fint i min opera... Kjører siste utgave av 9.51. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som kan hjelpe meg med følgende? Si at det står 24 USD i en tekst, og jeg vil vite prisen på dette i NOK. Jeg har tidligere søkt på Google med 24 USD to NOK, men ønsker å gjøre det enda enklere. Man har jo muligheten for å lage egne søk, hvordan vil det virke med dette? Jeg ser for meg at man høyreklikker på 24, og velger søk->søkemotoren for valutta (USD til NOK). En annen ting er at man har muligheten for å søke på definisjoner på Google, da søker man på f.eks. define: USD, så får man opp resultatene. Det jeg ikke skjønner er hvordan man skal lage et søk hvor man har på forhånd satt inn en del av søkesetningen, da hos Google. Gjør et søk på google og studer URL'en. For eksempel vil "24 USD in NOK" gi følgende uri: http://www.google.no/search?client=opera&a...-8&oe=utf-8, og her er det da q=24+usd+in+nok som er interessant! Mao må du få Operas søk til å legge til strengen " USD in NOK" i søket for deg. Dette er svært enkelt; instillinger -> søk -> legg til -> fyll inn infoen; søkestrengen skal være http://www.google.no/search?q=%s+usd+in+nok. Legg merke til at Opera fyller inn %s med det du søkte etter Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Takker! Var en slik forklaring jeg leitet etter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvordan skrur jeg av avanserte musebevegelser elns..? Trykket ja når jeg la inn opera igjen, og vil skru det av. Endret 22. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Øvst er det ein boks der du kan hake av for å bruke muserørsler. Fjern haka. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tusentakk! Var like før jeg ble gal her borte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan får jeg java til å virke? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan får jeg java til å virke? http://www.java.com/en/download/index.jsp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan får jeg java til å virke? http://www.java.com/en/download/index.jsp Gjort det flere ganger. Funker fortsatt ikke. Har også enabla java i Opera. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan fjærne e-post adressa mi fra e-post klienten i Opera Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Verktøy --> Epost og pratekontoar? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det var det ja. Så ikke "slett"-knappen der Takk Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan har det seg at Opera noen ganger ikke vil spille mer enn to sekunder av filmer på internett som baserer seg på YouTube-lignende flash-teknologi, der lyden heller ikke blir spilt av? Jeg løser det ved å restarte Opera, men det er ofte en liten plage. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Flash, reinstaller. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har oppdatert til Opera 9.51 og har fått det problemet at ikonene til bokmerkene mine noen ganger forsvinner når jeg fører musa over de. Det skjer ikke hver gang, men innimellom. Noen andre som også har denne bug`en? Ingen andre? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvordan har det seg at Opera noen ganger ikke vil spille mer enn to sekunder av filmer på internett som baserer seg på YouTube-lignende flash-teknologi, der lyden heller ikke blir spilt av? Jeg løser det ved å restarte Opera, men det er ofte en liten plage. Indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå