Bozzeye Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Når jeg åpner .mp3-filer (har ikke testet .wmv, .wma e.l. enda, men kan tenkte meg det gjelder disse også) kommer «Laster ned fil <filnavn>» opp, selv om jeg har satt Opera til å åpne .mp3-filer med programtillegget. Og selv om jeg har trykt på «Husk instilling og ikke vis denne meldingen igjen», kommer meldingen opp neste gang og jeg må velge på nytt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Useful Opera features Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenge siden Gmail begynte å virke ordentlig i Opera? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 i dag kom noen nye funksjoner, men jeg har nå aldri hatt problemer med gmail og opera. jeg har heller ikke prøvd å bruke "gmail2" før gmail sluttet å blokkere opera. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det har funket bra lenge. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det har funket bra lenge. Det har fungert er vel mer korrekt. Ser URL-ene er blitt fikset (største problemet tidligere), innlastningsprosedyren er forbedret og noen ekstra funksjoner som tidligere kun var tilgjengelig i Firefox/Internet Explorer (og Safari?) er blitt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du har faktisk helt rett. Hadde glemt at jeg brukte et UserJS på forrige installasjonen min for å få alt dette til å funke. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Etter at jeg oppgraderte til 9.51 fikk jeg problemer med visning av enkelte sider, som aftenposten.no og yr.no. Sidene vises som om jeg var i Author Mode, altså fulstendig uten CSS-funksjoner (se vedlagte screens). Har forsøkt å reinstallere Opera. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Er author-mode på da? Evnt noe rart i F12 -> Rediger instillinger for nettsted Jeg har ikke de problemene. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er author-mode på da? Evnt noe rart i F12 -> Rediger instillinger for nettstedJeg har ikke de problemene. Eneste forskjell ved å skru av/på author mode er at teksten blir litt mindre. Forsøkte å slette alle cookies, men det hjalp ikke. Ellers er det ikke noe i nettstedinstillingene jeg kan se kan være galt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 du har ikke prøvd å slette profilen din? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 du har ikke prøvd å slette profilen din? Takk, det fungerte. Jeg sporet feilen til urlfilter.ini-fila. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Goldfish: Er det reklameblokkeren? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det stemmer Kristoffer. Sikkert vært litt uheldig med en wildcard-regel som blokkerte litt for masse. Slikt skjer :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva er hurtigtastn for å refreshe samtlige åpne tabs? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Opera 9.5 Mobile beta Opera Mobile Blog Endret 17. juli 2008 av Ståle Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva er hurtigtastn for å refreshe samtlige åpne tabs? Ctrl + F5. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har testet Opera Mobile 9.5? Synes den er noe av det mest fantastiske jeg noen gang har hatt på mobilen, bortsett fra å kunne ringe da. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tror Google Mobile er brukbar om man har en stor skjerm og gjerne touchscreen og/eller qwerty-tastatur. Hvilken telefon har du Sn3ipen? --- Noen som kan hjelpe meg med følgende? Si at det står 24 USD i en tekst, og jeg vil vite prisen på dette i NOK. Jeg har tidligere søkt på Google med 24 USD to NOK, men ønsker å gjøre det enda enklere. Man har jo muligheten for å lage egne søk, hvordan vil det virke med dette? Jeg ser for meg at man høyreklikker på 24, og velger søk->søkemotoren for valutta (USD til NOK). En annen ting er at man har muligheten for å søke på definisjoner på Google, da søker man på f.eks. define: USD, så får man opp resultatene. Det jeg ikke skjønner er hvordan man skal lage et søk hvor man har på forhånd satt inn en del av søkesetningen, da hos Google. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Husker for et par uker siden da alle ble bedt om å ta skjermdump men jeg hadde egentlig ikke noe spesielt å vise frem da så jeg lot likesågodt være. Men her er den. På det første bildet ser dere Speed dialen min. Du kan få en sånn bakgrunn ved å laste ned dette skinnet og skifte ut "WindowBG.jpg" med hvilket som helst bilde. Vet at spørsmålet blir å komme. På det andre bildet ser dere når jeg har åpnet de skjulte verktøylinjene. Øverst er "hovedmenylinjen" eller hva den nå heter, som jeg åpner og lukker med "Alt+F11". Nederst er "visningslinjen" som jeg åpner med "vis" knappen. Begge disse linjene er fullspekket med "webutvikler" verktøy som jeg bruker nå og da. Spesielt snarveien til Dragonfly. Dragonfly begynner faktisk å komme på linje med "Firebug" til Firefox og har i tillegg mange funksjoner som ikke finnes i Firebug. Men den er ennå litt plaget med barnesykdommer. Men jeg følger hele tiden med på utviklingen av Dragonfly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå