Ståle Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Det var da veldig rart. Har du oppgradert eller installert fresh? Prøv å installer helt fresh. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ligger alle Opera-konfigurasjonene jeg har gjort under %appdata%\Opera\opera\ ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Classic skin for nedlasting: http://my.opera.com/community/customize/sk...&rtype=skin Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ligger alle Opera-konfigurasjonene jeg har gjort under %appdata%\Opera\opera\ ? Ja, ved en normal installasjon ligger de i profil-mappen som du viste til. Om du tenkter på å ta backup er iallefall bokmerker og wand'en svært viktig å få med! Men kopi av hele sulamitten er jo vel så greit? Om du har pop-mail kan det være smart å ta vare på mail-katalogen også. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 bokmerkene kan man jo bruke opera link til tryllestaven er en uting for folk flest, man glemmer jo passordene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei. Jeg har en Logitech MX518 mus. Denne har en fremover- og en bakover-knapp på siden. Når jeg trykker inn bakoverknappen så blar opera tilbake til den forige sida jeg var inne på. Går det ann å fjerne det i Opera sine instillinge? (Hater setpoint) tryllestaven er en uting for folk flest, man glemmer jo passordene Det problemet har jeg. F.eks så er jeg ikke helt sikker på passordet mitt hit. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Denne har en fremover- og en bakover-knapp på siden. Når jeg trykker inn bakoverknappen så blar opera tilbake til den forige sida jeg var inne på. Går det ann å fjerne det i Opera sine instillinge?Prøv å gå til Alt + P --> Avansert --> Snarvegar, og endre museinnstillingane. Søk etter back og forward, og slett oppføringane med ButtonX for desse. Reknar med det er dei det er snakk om. Redigert: La til sitat. X er forresten eit tal, hjå meg var det Button 6 og 7. Har Logitech VX Revolution. Endret 29. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Var dette noko hjelp? Alt + P er hurtigtasten for Verktøy --> Innstillingar. Den musesnarvegen som er merka blått, Button6 for Back er den eg meiner du kan prøve å slette. Tilsvarande for Forward. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har prøvd det men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Andre forslag har ikkje eg (andre enn SetPoint, som du ikkje liker), men kanskje andre kan seie noko glupt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 JFM, er du sikker på at du ikke har setpoint installert? Torbjørn T. sin metode er den korrekte metoden å fikse det på. om du ikke finner nøyaktig det du skal ha ved å søke, så kan du jo gå igjennom lista manuellt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Setpoint er ikke installert. Rart at jeg ikke får Torbjørns metode til å funke. Endret 30. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hva med metoden hans er det som ikke fungerer da? finner du ikke oppføringene? hjalp det ikke å slette? om det ikke hjalp å slette, slettet du oppføringen, eller verdien? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det hjalp ikke å slette. Prøvde å slette alle oppføringene som kom opp når jeg søkte på "back" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 prøv å slette bare verdien, og la oppføringen stå der. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 prøv med min fil. jeg har ikke fått testet den, for min 518 er hjemme en plass, og jeg er ikke hjemme akkurat nå. putt den i: %appdata%\opera\opera\profile\mouse ikke glem å stoppe opera før du putter fila dit, og så starte opera igjen etterpå. http://www.dump.no/files/b903ee9ca361/stan...use_%281%29.ini Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det funka heller ikke. Er det mulig at eneste utvei er Setpoint? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor funker ikke filmer på youtube osv i opera, men i IE? De laster, spiller i 2sek, så stopper de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå