trygveaa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du må restarte Opera også. Disable autofullfør: Ctrl+F12 -> Advanced -> History -> Adresses: 0 Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du må restarte Opera også. Disable autofullfør: Ctrl+F12 -> Advanced -> History -> Adresses: 0 Gjort begge deler . Skjer ingenting. Men takk for hjelpen uansett. Edit: Virker som om det er Bookmarks'ene mine som dukker opp som autofullføradresser i adressefeltet. Strange! Løst! Gjorde det AVL skriver nederst i linken her. Endret 13. juni 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fik løst problemet med forsvunnede kanaler. Var bare å restarte Opera. Databaseoppdateringen var årsaken. Synes Opera har gjort en god jobb med å oppgradere nettleseren. Alt "virker" bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Testa Opera 9.5 siden i går, men installert 9.27 igjen i dag. Følte ikke at 9.5 ga meg det helt store untatt noen få irritasjonsmoment. F.eks pop-up menyen på Deviantart.com (categories) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Andre som har opplevd dette? Bruker Hurtigvalg med oppdatering hvert 5. min. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan skrur jeg av eller forkorter den listen som viser seg over sider jeg har besøkt før når jeg skriver noe i adressefeltet? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ctrl+F12 -> Advanced -> History: Adresses: 0 Ta bort haken ved Remember content... Trykk Clear Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ctrl+F12 -> Advanced -> History:Adresses: 0 Ta bort haken ved Remember content... Trykk Clear Fungerer ikke. Fant ut at det heter autofullføring av nettadresser. Hvordan skrur man det av? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jeg bare fjerner hele den lista. opera:config -> user prefs -> auto dropdown Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Andre som har opplevd dette? Bruker Hurtigvalg med oppdatering hvert 5. min. Det er ikke nødvendig å bruke auto-oppdatering på Gmail. Gmail bruker Ajax til å hente ny info, og vil oppdatere innboksen straks en ny epost er kommet inn. Å oppdatere siden fører bare til unødvendig trafikk, noe som da førte til at kontoen din ble suspendert. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei, jeg sliter litt med å kunne se Dagbladet.no ordentlig: Noen som kan hjelpe meg slik at jeg får sett dagbladet.no slik den skal vises? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Må bare kommentere det. Designet i 9.5 ser så deilig ut på de bildene! Endret 13. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 @Tuftez blokkerer du noe innhold? har du aktivert "fit to width"? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 @Tuftezblokkerer du noe innhold? har du aktivert "fit to width"? Jeg blokker reklamen, og har ikke aktivert "Tilpass til vindusbredden" (fit to width)... Noen måte å undo at jeg blokkerer reklame på db.no? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 last ned nytt reklamefilter herifra: http://www.fanboy.co.nz/adblock/ den bør ta reklamen på dagbladet på en måte som fungerer bra det er instrukser på siden, og kanskje i trådens første innlegg også. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Tre problemstillinger som traff meg: 1. Hvordan sette "tilpass til vindusbredde" som standard? 2. Finnes det en funksjon for å vise alle bildene en side inneholder, og ingenting annet? Redigert: 3. Når jeg høyreklikker markerte ord eller setninger, hvordan få Opera til å åpne resultatet i en ny fane? last ned nytt reklamefilter herifra: http://www.fanboy.co.nz/adblock/den bør ta reklamen på dagbladet på en måte som fungerer bra det er instrukser på siden, og kanskje i trådens første innlegg også. Prøvde ut dette, det funker helt utmerket. Bra tips! Endret 13. juni 2008 av BorN Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 last ned nytt reklamefilter herifra: http://www.fanboy.co.nz/adblock/den bør ta reklamen på dagbladet på en måte som fungerer bra det er instrukser på siden, og kanskje i trådens første innlegg også. Great success! Takk! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 neste versjon av reklamefilteret vil ordne foto.no og autodb.no også jeg bidrar til filteret Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan funker det filtret egentlig? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 det har to lister med adresser. et med adresser som skal tillates, og et med adresser som skal blokkeres. den første listen har bare * det er en logisk operatør som betyr "hvasomhelst" den andre inneholder flere adresser, omtrent alle med '*' enten før, inni, eller på slutten, eller flere av delene. hvis du blokkerer *hardware.* så blokkerer du hardware.no, og muligens masse annet også, så det er en dårlig regel. om du blokkerer *.hardware.no/partner/* så blokkerer du den ene reklamen, om jeg ikke husker feil, men dette er i det neste filteret som kommer. det er i alfafilteret allerede jeg håper du fikke vite det du ville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå