Toast Is Pimp! Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 er det ikke lagt inn støtte for WMP i opera 9.27 ? isåfall er det dårlig! Ingen har det. Må gjøre det selv. Bare IE som støtter det! (Ja lal). Trøste deg med at du ikke bruker Linux da. Da det ikke finnes noen god måte og spille av WMV (Windows Media Movie, dårlig på navn jeg) uten WMPlayer. Herregud hvor dårlig det var og se NRK innslag på FX i uansett Distro. Herrejesus. Ingenting hjalp. VLC suger balle på WMV. Lyden og bildet hakker på enkelte WMV videoer, men ellers krutegodt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jobbe i Opera? http://www.opera.com/company/jobs/opening.dml?id=183 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva mener folk om det nye skinnet da? Må si det var litt uvant.. Men men, kanskje jeg lærer meg å like det etter hvert.. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 The New Tab button has been moved to the right of the last tab. IE7 users will be familiar with this, so the transition to Opera is natural (before you learn Ctrl+T or double-clicking the tab bar...). Det blir nok uvant en stund fremover, men det blir vel som med hw.no man glemmer det gamle designe over tid. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 tja, jeg ser ikke noe til det uansett, så det gjør meg pent lite men jeg liker at boksen som kommer opp når jeg trykker på F2 er mye mørkere Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg likte det veldig godt jeg:) Var på tide med en opdatering av skinnet. Endret 5. juni 2008 av sn3ipen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Æsj, det var stygt. Metall er så 90-talls. Men tabs og det oppe var fint. Hvordan får jeg vekk den nye Ny tab-knappen? Får ike høyreklikk->fjern Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hvordan får du det til å bli metall? jeg synes personlig det var fint, men det kunne godt ha vært mye mørkere, men som jeg sa, jeg ser ikke så mye til det.. knappen for ny fane fjerner du ved å trykke shift F12, så trykker du på fanen for oppgavelinjer. deretter så trykker du på knappen for ny fane (den du ønsker å ta vekk) og så på plassering så velger du "av" håper du forstod Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har en del problemer. :s Først når jeg åpner opera, kommer det opp noe med at jeg ikke har gmail eller noe sånt, har ikke giddet å lese det ^^ Når jeg skal søke på google f.eks. så hender det at jeg ikke kan skrive, vet ikke hva det kommer av men det kommer ikke bokstaver, må oppdatere siden. Når jeg skal lagre bilder, må bildene lastes ned via overføringer, syntes dette er tungvint etter det jeg er vant med. Også når jeg skal se på filmer, har gjort det opera-plugins-oppleget men filmene må også gjennom overføringer, isteden for at de åpnes med en gang i wmp. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 hvis du ikke har lest det enda, så vet ikke vi hva som står der heller! jeg ser av problemene dine at du bruker en 9.5 snapshot, det er problemer med denne utgaven som ikke er fikset enda, det er ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Har et problem her,hver gang jeg feks er inn på Facebook også skal jeg legge til en venn så får jeg denne feilmeldingen. Bad Parameter There was an error understanding the request. Har foresten versjon 9.50 beta av Opera. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er en feil i tråden din. Det står pera og ikke Opera, fordi linket til bildet ikke virker. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Feltherre: Gå tilbake til ein tidlegare build av Opera. Har hatt nokre problem med FB i dei siste versjonane eg ogso. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 knappen for ny fane fjerner du ved å trykke shift F12, så trykker du på fanen for oppgavelinjer.deretter så trykker du på knappen for ny fane (den du ønsker å ta vekk) og så på plassering så velger du "av" håper du forstod Ikke helt :-( "og så på plassering så velger du "av"" Denne får jeg ikke til? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sjå vedlagt skjermskot. Fyrst klikker du på knappen so den er markert med gul ramme, so vel du «Av» under nedtrekksmenyen for Plassering. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Thx! Nå fikk jeg det til :-) Bruker forøvrig Classic-Skin, er ikke helt komfortabel med det nye metall-greiene. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Opera har forresten lagt ut endå ein build med fleire små endringar på det nye skinet (etter 300 kommentarar på ein dag): http://my.opera.com/desktopteam/blog/2008/06/06/turtle-wax Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har en del problemer. :sFørst når jeg åpner opera, kommer det opp noe med at jeg ikke har gmail eller noe sånt, har ikke giddet å lese det Er det en mail-error? Kanskje du ved et uhell har klart å aktivere mail-delen til Opera? Lett å sjekke: Verktøy -> Epost- og nettpratkontoer -> Fjern eventuelle oppføringer Ikke følg dette rådet om du ønsker å bruke (den supre) mailklienten til Opera, da. Men det sier jo seg selv Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Feltherre: Gå tilbake til ein tidlegare build av Opera. Har hatt nokre problem med FB i dei siste versjonane eg ogso. Ok,vet du om noen konkrete builder som FB fungere i? Så slipper jeg å lete igjenom alle buildene. Endret 7. juni 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Usikker, men du kan prøve beta 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå