Ståle Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 http://my.opera.com/community/blog/2008/05/29/opera-9-5 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 More Opera 9.50 goodies! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen nye finurligheter på Opera 9.50? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ny 9.5 build som er mer stabil. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) innlegg fjernet Endret 1. april 2009 av R3tard Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Får ofte opp en feilmelding der oprea har sluttet å virke og noe sånt crap.Hva kommer det av og hva gjør jeg? Prøv å reinstall? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vil bare si jeg er positivt overrasket over Opera Mini. Sitter nå med en mange år gammel mobil og surfer med forhøynet hastighet. Komrimering av bilder kommer godt med via GPRS. (Dette var halvveis en test) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen fler som har problemer med at Opera kjører på 160,000 kB/s og mer? Hendte et par ganger at den gikk opp til 400k, men har ikke skjedd etter siste builden. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jepp. Nyaste opera build ligger no på 123 092 kb minne bruk. Kjem opp til det nivået etter ein liten periode. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan lukker jeg en fane med hurtigtast? Har nemlig så mange faner nå at jeg ikke får lukket dem. Fant ut. Ctrl + W hvis noen andre lurer . Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vil slike problemer (se vedlegg) forsvinne med Opera 9.50? Har irritert meg grenseløst i flere år at mange sider bare blir kluss i Opera. Utrolig synd, siden Opera er bedre enn alt annet på alle andre områder. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Den siden ser helt fin ut i min 9.5 installasjon ihvertfall. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 den siden ser helt fin ut både i nyeste 9,5, og i 9,27. du har ikke en brannmur som ødelegger? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sitter for øyeblikket på forsvarets nett, så er nok en del brannmurer oppe å går, men samme problemet hadde jeg forøvrig også da jeg var hjemme. Også der er det en flere brannmurer. Men hvorfor er isåfall Opera den eneste nettleseren hvor brannmuren påvirker nettsidenes layout? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan lukker jeg en fane med hurtigtast? Har nemlig så mange faner nå at jeg ikke får lukket dem.Fant ut. Ctrl + W hvis noen andre lurer . Ctrl + W er forøvrig standard for alle store nettlesarar, og mange andre program (Photoshop og Office t.d. – lukke dokument utan å lukke programmet). Det er ogso hurtigtastar i Opera for å lukke alle fanar, eller alle fanar utanom den aktive. Det er nokre kombinasjonar med Ctrl, Alt og Shift, men nøyaktig kva som er standard skal eg ikkje seie – so vidt eg hugser endra eg iallfall ein av desse ein gong ... Du kan finne det ut sjølv ved å høgreklikke på ei fane, på menyen står Lukk, Lukk alle, og Lukk alle utanom aktivt, med hurtigtastar ved sida av. Du kan ogso shift-klikke, eller klikke med scrollhjulet på musa, på faner for å lukke dei. Eller du kan bruke ei muserørsle: Trykk inn høgre museknapp, dra musa fyrst rett ned, so rett mot høgre, og slepp museknappen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sitter for øyeblikket på forsvarets nett, så er nok en del brannmurer oppe å går, men samme problemet hadde jeg forøvrig også da jeg var hjemme. Også der er det en flere brannmurer. Men hvorfor er isåfall Opera den eneste nettleseren hvor brannmuren påvirker nettsidenes layout? en del brannmurer prøver å fjerne reklamer, hvordan de gjør dette er jeg ikke sikker på, kanskje de forandrer på kildekoden til siden? i så fall så er det verdt å merke seg at opera er en minoritet i nettlesermarkedet, så den blir nok ikke testet så mye. internet explorer og firefox er nok de som blir testet. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vil slike problemer (se vedlegg) forsvinne med Opera 9.50? Har irritert meg grenseløst i flere år at mange sider bare blir kluss i Opera. Utrolig synd, siden Opera er bedre enn alt annet på alle andre områder. ser ut som et cache-problem. Trykk ctrl+r et par ganger. Alternativt tøm cachen (verktøy -> slett private data) Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 er det ikke lagt inn støtte for WMP i opera 9.27 ? isåfall er det dårlig! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Du må fikse det selv. Sjekk signaturen til qualbeen rett over deg. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) AoC-reklamen på forumet var jo utrolig vakker i Opera 9.5 da.. Edit; hmm, tok visst ikke mange minutter før den var borte igjen Endret 3. juni 2008 av qualbeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå